15 mei is geweest.

15 mei is geweest.De jaarlijkse barbecue is voorbij. Dit was de 4de in zijn reeks.

Het eerste jaar hadden we superweer met stralende zon. Het tweede jaar moesten we naar binnen vluchten door de regen. Het derde jaar was het een stralende dag, en de vierde uitgave was kantje boordje. Het was niet echt aangenaam, het was niet echt slecht. Af en toe brak de zon door, vooral in de namiddag, maar ik denk dat de meeste mensen het een geslaagde dag vonden.

Het was in ieder geval een zeer gezellige en ontspannen dag voor mezelf. Er was iets minder volk dan anders. Misschien dat de voetbal of de vakantie in Nederland er iets mee te maken had, maar het aantal inschrijvingen was minder. Er werd de suggestie geopperd om toch maar eens iets anders te organiseren, en ik heb reeds een ideetje....

De sfeer was in ieder geval goed, en ik moet eerlijk toegeven dat ik er zelf meer van genoten heb dan andere jaren. Er was iets meer tijd, en ik heb bewust niet te veel met de vissen gedaan. Als de zon iets meer van de partij zou zijn geweest, was het een perfecte dag geworden.

De barbecue werd zoals ieder jaar verzorgd door den Bert en zijn vrouw, en die doen dat formidabel goed. Er is absoluut niets aan te merken op de gevarieerde barbecue met groenten, integendeel. Om het geheel compleet te maken, had ik de Marc gevraagd even langs te komen met zijn ijsjeskar. Dit bleek een schot in de roos te zijn, want na een lekkere barbecue werden de ijsjes goed gesmaakt.

Ik sta nu klaar om alles op te ruimen, want dat moet helaas ook gebeuren...maar ik mag niet vergeten om alle mensen te bedanken die een cadeautje hebben meegebracht.

Matthijs kwam ook zijn visjes ophalen, en die heb ik wel even op film gezet:
kohaku en tancho
Amaya en K2

Meer afbeeldingen

Reacties

14 reacties tot nog toe

Luc & familie,

Wederom hartelijk dank voor de gastvrijheid! Tiptop verzorgd, uitstekend eten, goed gezelschap en veel te kijken. En als je denkt dat dit al prima was, komt al belletje-rinkelend een ijskar het terrein op gereden. Laat die ijskar nou heerlijke slagroomwafels hebben voor de niet-ijsliefhebbers ;-)

Het blijft bijzonder, zo'n verwendag van Interkoi...

Top!

Groet

Peter & Noëlle on 16/05/2011 08:28

Was wederom perfecte koi dag!
Eten en drinken weer prima verzorgd en gelukkig viel het weer best mee....

mvg

Ton on 16/05/2011 08:48

Heerlijk eten, gastvrij onthaal, redelijk weer en toch best wel druk.
IJsje toe en nog lang niet moe.
Gezellig koipubliek en altijd veel moois te zien.

Al met al weer een geslaagde dag en perfect verzorgd.

Luc en anderen, bedankt!

Mike

Mike on 16/05/2011 12:52

het was een zeer leuke en ontspannen zondag namiddag,voor herhaling vatbaar luc.zeker het ijsje was een perfecte afsluiter.

groetjes

M.VC on 16/05/2011 17:02

Ondanks de wat mindere weer's omstandigheden,was het een warme dag!
Net een grote koifamilie,gezellig,en perfect geregeld allemaal.
Volgend jaar weer,is wat mij betreft geen probleem!
Goed bezig Luc,complimenten en bedankt voor de gastvrijheid.

Gr.Jack.

O'ja,Daishiro,de kleine Showa,de open Sale tosai,en zeer zeker een paar Taniquichi's hoezo huidkwaliteit?!, en nog vele andere, fantastisch........!

jack on 16/05/2011 17:52

Bedankt Luc en familie,

Voor de goede zorgen,het was weer zeer gezellig.
We hebben genoten.

Tot de volgende keer,

Groetjes Frans en Ans

Frans en ans on 16/05/2011 18:14

Luc,bedankt voor het lekkere eten en de gastvrije ontvangst het was weer als vanouds ( @ Peter het was zeker stil onderweg )

willem on 16/05/2011 19:38

Luc, voor ons was het echt in alle opzichten een topdag! Je familie en al diegenen, die zich hebben ingespannen om voor ons gasten zo'n tractatie voor te schotelen, chapeau.
Ben, wederom dank voor je adviezen en bepaalde inzichten en Rinie, hoewel tekort gesproken eveneens dank. Mooie mensen, prachtige koi en goed eten.
Tot over enkele weken en voor wat betreft dit event, tot volgend jaar.

Dick en Annemiek on 16/05/2011 21:05

Een geweldige bijeenkomst en bbq,altijd leuk weer bekende tegen te komen en andere hobbyisten te leren kennen.

Namens ons bedankt,
patrick inge en kim

patrick on 16/05/2011 22:10

Bedankt voor de fijne dag , zoals altijd alles tip top in orde .
Zulke dagen vliegen voorbij , dat zegt genoeg .

Marcel D on 16/05/2011 23:48

Beste Luc,
Ook namens ons bedankt voor de zeer geslaagde dag,het was weer erg gezellig.
Ik zou dan ook niet weten wat, of waarom je hier iets aan zou moeten veranderen.Gewoon zo laten en niets veranderen!!!
mvg

Bart DH on 17/05/2011 18:41

Luc,

we hebben weer een mooie dag gehad....
eten was weer voor elkaar...voldoende mensen... en vooral...veel gesprekken met jan en alleman...daar doen we het toch voor met elkaar...
als klap op de vuurpijl kon ik mijn 3 koi meenemen..waaronder Amaya...
hij is hier in de vijver toch echt mooier dan op de foto/het filmpje!
de koi zijn in ieder geval allemaal goed aangekomen!
nogmaals bedankt!

Matthijs en Milou

Matthijs on 17/05/2011 18:45

Dag Luc, familie, Ben en Riny

bedankt weer voor een zeer geslaagde dag. het was weer tot in de puntjes verzorgd. leuk om weer alle bekende te spreken. het voelt als 1 grote gezellige familie, al moet ik wel zeggen dat ik enkele mensen miste. maar wellicht kom ik die weer tegen in Appeltern.

Ook Ben en Riny bedankt weer voor jullie uitgebreide info welke ik elke keer weer tot mij neem. Er lijkt geen einde te komen uit hun bron van informatie. zeer waardevol, ik kan jullie daar niet genoeg voor bedanken.

ik was zeer benieuwd naar de Taniguchi koi en deze zagen er zeer beloftevol uit. dit belooft nog wat voor onze aankoop.

nogmaals bedankt voor deze gezellige en geslaagde dag.

tot snel!

Gr. Stephan, Joyce en Lian.

stephan on 17/05/2011 21:29

luc bedankt voor de zorgen was weer een leuke dag.
zo als ze bij ons in aaste zegge t was harstikke goe.

theo on 18/05/2011 14:03