2010 is voorbij, leve 2011

2010 is voorbij, leve 2011Aan iedereen een oprecht gelukkig nieuwjaar gewenst.

Wij hebben een fijne avond gehad. Dit jaar waren wij aan de beurt om het feestmaal te verzorgen. Samen met mijn vrouw hebben we een 6-gangen menu op tafel getoverd, en ik moet eerlijk zeggen dat het voortreffellijk was.

Na de gebruikelijke "amuses" van garnalen in coctailsaus, mosseltjes, zalm en andere kleine hapjes, het voorgerecht, Rundsvlees op Thaise wijze met Cashewnoten. Een citroensorbet werkte verfrissend als tussengerecht. Het hoofdgerecht dit jaar bestond uit kalfsmedaillon met verse bospaddestoelen (4 soorten) in een roomsaus, zelfgemaakte fritjes en met de hand gedraaide mayonaise. (Dat was lang geleden), spruitjes en peulboontjes. Tenslotte was het heel lang geleden dat ik nog eens geflambeerde crêpe suzette had gemaakt, en dit was recht in de roos.

Om vier uur waren we samen beginnen te kokerellen, om 6 uur was alles klaar. en om 1.00 uur was de avond afgelopen. Wij hopen dat jullie avond net zo fijn was als de onze, en wensen jullie allemaal een zeer gelukkig nieuwjaar.



Reacties

27 reacties tot nog toe

Voor iedereen mijn beste voornemens voor 2011! Maak er een prachtjaar van in het bijzonder onze kois...

kurt on 01/01/2011 10:36

ook luc met de fam , rini+fam , ben+fam en iedereen de aller beste wensen en een heel gezond en gelukig 2011 toegewenst
en dat ons allemaal een zeer mooi koijaar te wachten staat

gerrit

gerrit on 01/01/2011 10:44

Ik wens iedereen de beste wensen voor 2011

bj en j on 01/01/2011 11:27

ik wens iedereen van interkoi een gelukkig nieuwjaar en een goed koijaar toe en natuurlijk ook voor de rest van de lezers.

jurgen on 01/01/2011 11:30

wij wensen iedereen n voorspoedig en gezond 2011 maar vooral n tevreden en gezond koijaar

frans en ine

frans en ine on 01/01/2011 11:32

wij wensen een ieder een gezond en een gelukkig 2011 toe.
en een fijn en eengoed koi jaar theo petra rick .

theo on 01/01/2011 11:47

Aan Luc, Ben en Rini met hun naaste familieleden, alsook aan alle Interkoi aanhangers, wens ik een gezond en op alle vlakken voorspoedig nieuwjaar.
Samen met Interkoi op naar een titel van GC, ik wens het jullie van harte!
En voorts dat 2011 voor ons allen een fantastisch koijaar moge worden, met veel innerlijke vreugde en plezier ons geschonken door onze zwemmende juweeltjes.

Martin on 01/01/2011 11:58

Iedereen die dit leest een gezond en gelukkig nieuwjaar.

willem on 01/01/2011 12:02

Iedereen vooral een gezond 2011

rini on 01/01/2011 12:17

de beste wensen voor iedereen en veel wijsheid voor het nieuwe jaar .

Riny en Ben.

Ben en Riny on 01/01/2011 12:39

Wij wensen jullie allemaal een gelukkig en gezond 2011 toe.

Groetjes Frans en Ans.

Frans en Ans on 01/01/2011 13:00

ook vanaf hier iedereen beste wensen voor 2011!

matthijs on 01/01/2011 13:40

Aan alle interkoivrienden een tof en plezant 2011

Huck on 01/01/2011 14:36

iedereen één gezond en gelukkig 2011

ron on 01/01/2011 15:48

Hey dat is een knap logo ,en ook aan de koikeepers een heel gezond 2011 gewenst want dat is toch zeer belangrijk .

paul on 01/01/2011 16:04

Beste wensen voor iedereen in dit nieuwe jaar.

marco on 01/01/2011 18:25

Natuurlijk ook vanuit het mooie Kampen
de aller beste wensen voor 2011 met natuurlijk veel koi plezier.
Johan en Martine

Johan Frentz on 01/01/2011 19:38

Wij wensen een ieder voor 2011 natuurlijk het grootste, mooiste en beste dat wenselijk is, maar bovenal veel liefde en gezondheid!

Peter & Noëlle on 01/01/2011 20:05

Iedereen een goed en gezond 2011 toegewenst.

Wilfred on 01/01/2011 20:27

Beste allemaal ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2011 toe!!!
En dat het maar een mooi koi jaar worden mag

auke on 01/01/2011 21:32

Beste koiliefhebbers, Graag wens ik jullie allen warme, veilige en gezonde maanden toe. Dat elke dag een nieuwe uitdaging mag brengen met vriendschappen en respect voor elkaar als resultaat.

Raf on 01/01/2011 22:00

Beste Luc, Ben, Rini en koiverslaafden, iedereen een heel goed, gelukkig en voorspoedig 2011!!!

Wieger on 01/01/2011 22:31

iedereen de beste wensen en een gezond 2011 toegewenst.

stephan on 02/01/2011 11:13

ik wens iedereen een goed jaar toe .
en gezelligheid .
vooral luc en famile rini en familie en ben en riny .
veel leuke momenten.
en genieten van onze troeteldieren.
mvg rik slijkoort

rik slijkoort on 02/01/2011 11:29

Aan alle Interkoi vrienden het beste toegewenst , hopelijk weer een mooi koi jaar.

Marcel D on 02/01/2011 12:12

het was idd een heerlijk maal vooral het voorgerecht x

ann on 02/01/2011 17:29

Last but not least... Iedereen een geweldig 2011 in goede gezondheid voor zowel mens als koi! Laten we er met zijn allen weer een gezellig koi feest van maken! Interkoi zal voor de fraaie koi zorgen met naar wij hopen voor ieder wat wils!
Groeten uit de polder en proost op het nieuwe jaar!

Ton on 02/01/2011 22:27