3 mei is geweest.

3 mei is geweest.Het weer heeft niet echt meegewerkt, maar ondanks het minder goede weer, denk ik dat de aanwezige mensen zich goed geamuseerd hebben.

Ik ga de foto's even uploaden zodat jullie nog kunnen nagenieten, en dan ga ik een tijdje rusten. Ditmaal ga ik zelf eens op de voorpagina staan, maar wel omdat mijn kleinkinderen erbij opstaan. Die hebben in ieder geval een leuke dag gehad. Nu laat ik jullie maar wat aan het woord.

Meer afbeeldingen

Reacties

20 reacties tot nog toe

Ondanks dat het weer in het begin niet echt goed was ,wat later toch goed kwam was het een gezellige middag en een goed verzorgde bbq Luc bedankt.

willem on 03/05/2009 20:00

Het was heel gezellig en mooi opgezet en de bqq was heel goed verzorgd en hééél lekker,een pluimpje Luc.
Bedankt.

Het zijn leuke foto's.

Paul en Anita on 03/05/2009 20:58

Ik wil graag luc en zijn familie en natuurlijk rini voor de wijze woorden en iedereen die vandaag deze dag mee hebben georganiseerd hartelijk bedanken voor de gezellige dag en het lekkere eten en drinken.
Het was zeer geslaagt ondanks in het begin het weer iets minder was.
Ik heb zeer veel mooie vissen gezien en als ik weer een beetje plek in de vijver heb zal ik zeer zeker weer langs komen want er is keus genoeg.

Groetjes: Jurgen en Janneke

jurgen on 03/05/2009 21:04

Ik wil graag luc en zijn familie en natuurlijk rini voor de wijze woorden en iedereen die vandaag deze dag mee hebben georganiseerd hartelijk bedanken voor de gezellige dag en het lekkere eten en drinken.
Het was zeer geslaagt ondanks in het begin het weer iets minder was.
Ik heb zeer veel mooie vissen gezien en als ik weer een beetje plek in de vijver heb zal ik zeer zeker weer langs komen want er is keus genoeg.

Groetjes: Jurgen en Janneke

jurgen on 03/05/2009 21:04

Goedeavond allemaal,

zojuist weer thuis aangekomen na een heerlijke middag. wat was het weer tip top voor elkaar. Ik wil Luc en familie, Ben en Rini enorm bedanken voor deze jaarlijkse barbeque.

het is vooral leuk om weer met elkaar te praten over de hobby en natuurlijk het aanschouwen van prachtige koi.

tevens is het leuk om met mensen in contact te komen welke je vaak ziet terug keren op de racties op de nieuwsitems.

nogmaals bedankt en tot ziens

Stephan on 03/05/2009 21:17

It was a wonderful day.... except for the cold bbrrrrr :) Thanks Luc ! xxx

Begona on 03/05/2009 21:25

Dank u voor de fijne namiddag.
bedankt iedereen voor te komen.

tot de volgende keer maar weer en denk eraan oogjes dicht en snaveltjes toe - slaap lekker !!!!!!

Robby on 03/05/2009 21:28

Bedankt Luc en familie.
Fijne dag gehad met alles erop en eraan .
Het is echt ' the place to be '

Marcel on 03/05/2009 21:40

Het was erg gezellig vandaag, de bbq was lekker en de kleine Yamabuki zwemt of ze nooit elders is geweest!

Victor en Anne Raben on 03/05/2009 21:54

Heel erg hartelijk bedankt voor de gastvrije ontvangst vandaag.
Wij hebben het (ook Joop en Hennie) erg naar ons zin gehad.
Alles was pico bello.
In ieder geval tot ziens

Ben en Tina du Burck

ben en tina on 03/05/2009 22:06

Luc,het was weer een prachtige dag met alle goede ingredienten,prachtige koi,prachtige mensen een perfecte organisatie,heerlijk eten en het was droog met af en toe een zonnetje wat wil je als koiliefhebber nog meer.
Bedankt voor deze heerlijke dag.

groetjes
Geerard en Marjan

Geerard on 03/05/2009 22:24

Het was een gezellige dag!
Ik was er voor het eerst, en zeker niet voor het laatst!

Ook leuk om de mensen die ik doorgaans 'in de gaten hou op het koi2000-forum' eens in het eggie te ontmoeten.

Barrykoi on 03/05/2009 23:34

Bedankt allemaal voor deze geweldige dag.
Het was weer zeer goed verzorgd.

bj en j on 03/05/2009 23:44

Het weer was iets minder dan vorig jaar maar dat mocht de pret niet drukken!
Wat een gezelligheid, perfecte service en mooie vissen!
Het was weer geweldig Luc!
Iedereen was in een opperbeste stemming en de verzorging was weer geweldig!
Bedankt...
mvg
Ton

Ton on 04/05/2009 06:17

Bedankt voor de fijne reacties. Wat ik je nog even wil meedelen is dat ik de trekking van de waardebonnen morgennamiddag zal doen. Dan heb ik alle 4 mijn geweldige kleinkinderen bij mij en ik zal de trekking op film zetten. Ik ben blij dat jullie genoten hebben.

luc on 04/05/2009 07:04

was weer een geweldige dag ,volgende keer meer zon :-) heerlijk om iedereen zien te genieten van de Koi en het eten .
Bedankt voor de mooie Tshirts, we gaan ze zeker dragen op de volgende koi show.
ook een pluim voor de familie die alles tot in de puntjes hebben verzorgt.

K3 on 04/05/2009 07:35

Beste Luc en familie,
was gisteren weer een heerlijke dag!Weer lekker bijgekletst met iedereen.
Het was weer allemaal piekfijn in orde en hebben er veel plezier aan gehad.
Dank aan iedreen van jullie.
mvg
Danny en Lut

Danny en Lut on 04/05/2009 19:34

Hoi Luc en familie,

Ondanks het weer was het een leuke dag.Goed geregeld met de bbq en het personeel.Bedankt voor alles.

Groetjes

Samantha,Stefan en Gert-Jan

Samantha,Stefan en Gert-jan on 04/05/2009 22:30

Hoi Luc en familie,

Ik sluit mij volmondig aan bij al mijn voorgangers, en dit met het gezegde "hier is maar één woord voor": alles tiptop in orde, gewoon "af". Wie doet dit na?
Van de eerste tot de laatste minuut heb ik er dan ook van genoten, zoals alle andere aanwezigen denk ik. Waarvoor nogmaals hartelijk dank!

Tot binnenkort in de Beekse Bergen,

Martin

Martin on 05/05/2009 00:06

hoi luc en de rest,

het was een zeer aangename dag zondag !!!
we hebben genoten van de koi en de overheerlijke bbq
en uiteraad petje af voor alle helpende handen

michel en pascale

michel on 05/05/2009 19:32