32 offspring Dainishi - Mako

32 offspring Dainishi - MakoHet heeft lang geduurd vooraleer er informatie binnen was over de 42 nakomelingen die niet in de veiling ingezet werden.

Ze komen allemaal uit de bloedlijn Dainishi - Mako, en zijn gegarandeerd vrouwelijk. Het zijn er inderdaad 42 in plaats van 32, want ditmaal had Daisuke zich vergist. Hij heeft het soms wat moeilijk met zijn Engels, maar hier zijn we echter alleen maar blij mee. Vanaf nu worden het dus de 42 vrouwtjes van Momotaro.

Ze zullen met cerificaat geleverd worden en behoren tot de absolute subtop uit de stal van Momotaro. Ik kan op dit ogenblik nog geen films laten zien. Ik kan alleen een link geven naar een film. Ik zet deze allen op een rij. Er mogen 10 gekozen koi verblijven in Japan tegen de prijs van 50 000 yen/stuk. Dit is een unieke kans voor de echte koiliefhebbers, want geloof me, ik heb vrij veel moeten onderhandelen om zoveel koi daar te kunnen laten. Verleden jaar was dit een éénmalig aanbod, maar dit jaar was er heel wat onderhandeling nodig.

Hoe ga ik deze nu aanbieden. Ik heb er lang over nagedacht. Voor de mensen die geinteresseerd zijn, zal ik het volgende vertellen. Er mogen 10 koi gekozen worden die in Japan mogen blijven. (niet verplicht en verblijf Japan niet inbegrepen). Deze worden vanaf vandaag aangeboden aan de prijs van 1250 euro/stuk. Ze moeten vanaf film gekozen worden, en zodra de 10 eerste verkocht zijn, worden pas de volgende 10 aangeboden. De keuze wordt gemaakt uit de 42 filmpjes, waarvan ik hier de link doorgeef. De volgende 10 mogen niet meer in Japan verblijven en ze zullen telkens goedkoper worden. Ik denk hiermee een geweldig goed aanbod te hebben gedaan, en de mensen die het begrijpen, weten waarom.

Wil je een koi aankopen, stuur me dan zo snel mogelijk een mail, de datum van de mail bepaald of je bij de 10 eerste bent of niet. Twijfel niet, er zitten grandioze koi tussen.

nr. 238 verkocht - 2de reeks
nr. 239
nr. 240 verkocht
nr. 241 verkocht
nr. 242
nr. 243 verkocht
nr. 244 verkocht

nr. 245
nr. 246
nr. 247

nr. 248
nr. 249
nr. 250
nr. 251
nr. 252
nr. 253
nr. 254 verkocht
nr. 255
nr. 256
nr. 257

nr. 258 verkocht
nr. 259
nr. 260
nr. 261
nr. 262 verkocht
nr. 263
nr. 264
nr. 265
nr. 266
nr. 267

nr. 268
nr. 269 verkocht
nr. 270
nr. 271
nr. 272
nr. 273 verkocht 2de reeks
nr. 274
nr. 275
nr. 276 verkocht
nr. 277
nr. 278 verkocht


Reacties

31 reacties tot nog toe

Luc,

wat een geweldig mooie koi. mijn favorieten zijn toch wel 238 en 243. echt een unieke kans om zeer hoge kwaliteit aan te schaffen en met een beetje geluk door te laten groeien in Japan.

Top!

Stephan on 10/02/2009 23:01

Ik heb mijn keuze gemaakt en doorgemaild! Heb lang moeten kijken en steeds maar weer afstrepen... Uiteindelijk toch tot een keuze kunnen komen.
Let op bij de laatste nummers! nummer van filmpje en hier op de site komen niet overeen! Vanaf 268 (is filmpje 267) moet je goed opletten!
Op nummer 1 staat bij mij 277 (filmpje 276) en nr. 2 is nr. en filmpje 261.

Ton on 11/02/2009 08:10

Opgelet!
nr 267 en 268 is dezelfde....
Twee keer zelfde filmke

marc on 11/02/2009 09:40

Ik denk dat het hier om persoonlijke smaak gaat .
Want het zal niet meevallen om hier een slechte koi uit te kiezen.

Ben Doorakkers on 11/02/2009 11:09

Ik heb de nummers nagekeken, en het zou nu juist moeten zijn. Het is heel moeilijk om van hieruit te werken. Ik ben blij dat ik de links al heb kunnen doorgeven naar de koi.

Groetjes luc.....

luc on 11/02/2009 19:34

Eerst wil ik even vermelden dat de koi die hier aangeboden worden van zeer goede kwaliteit zijn ,en veel potentie hebbem voor de toekomst.
Sommige onder ons zullen denken dat sommige van deze koi al ver af zijn ,niets van dit alles is waar ,integendeel zelfs.
we hebben het hier over de bloedlijn dainischi mako,en als je dat zegt zeg je ineen woord ook matsunosuke.
Dit houd in dat de koi op jonge leeftijd al veel fellere kleuren heeft dan gemiddeld.
toch zullen deze nog meer in kracht toenemen en op latere leeftijd je ogen pijnigen.
Ik lees in Luc zijn artikel dat de eerste 10 koi waarschijnlijk de duurste zullen zijn en ook een plaats in de mudpond kunnen bemachtigen .
Om deze reden wil ik niet achter blijven en maak ik mijn top 10 bekend om iedreen over de streep te trekken een zeer goede koi aan te kopen .

Hier komen ze .nr 48 nr49 nr54 nr 62 nr65 nr69 nr70 + de drie die al verkocht zijn zaten ook in mijn lijstje ,dus dat maakt samen tien .

rest mij te zeggen dat het me serieus energie heeft gekost om deze keuze te maken ,want alle koi liggen kwalitatief erg dicht bij elkaar .

Groetjes Ben.

Ben Doorakkers on 12/02/2009 13:14

nr 262 is mijn keuze,maar er zijn er nog maar je moet kiezen he!!!

rudi on 12/02/2009 14:35

Wat ook een zeer fraai exempaar is nr. 273, met haar kuchibeni lippen en mooie lange body, heel spannend exemplaar om deze op te volgen, maar ik ga toch liever voor meer sumi nu, dus voor mij 258!!

groetjes
Ingrid

Ingrid on 12/02/2009 15:58

Wil dat zeggen dat jij dan nr.258 hebt gekocht Ingrid?
Is zeker een heel fraaie!
mvg
Ton


Ton on 12/02/2009 16:21

En waarom is ie dan nog niet verkocht Rudi? :-)
mvg
Ton

Ton on 12/02/2009 16:24

hoi
ingrid ook voor mij 58 favoriet.vindt 54 ook heel goed maar
twijfel aan het hi bij de rugvin.
overigens allemaal zeer goed vissen.
gr john

john en ans de leur on 12/02/2009 17:17

Bij koi 54 lijkt het mij geen enkel probleem dat het dunne stukje hi bij de rugvin een probleem oplevert . het sumi van deze bloedlijn is enorm sterk . je kunt het sumi al zien dat het bekende stukje hi zal gaan overlappen .zeker als deze in europa komt te zwemmen.

Ben Doorakkers on 12/02/2009 18:06

hoi
kan iemand mij vertellen waneer de vissen worden verwacht.
gr john

john en ans de leur on 12/02/2009 19:43

JA hoor.. de mijne over 1 jaar :-)

Ton on 12/02/2009 20:25

Pffff, eindelijk in Las Vegas aangekomen. Eventjes de berichten doorlopen. De meeste van deze koi zullen in April binnenkomen. Zelf zal ik nog in Japan zijn van in de derde week van maart. Ik zal dan zelf alle vissen persoonlijk fotograferen.

luc on 13/02/2009 10:11

Luc, vergeet je niet de blonde dolly's op de Las Vegas boulevard de groeten te doen.
Elke avond in Ceasar Palace.

Mijn top 3, 243, 238 en 258

Wilfred on 13/02/2009 13:22

Voor diegenen die geinteresseerd zijn in background informatie, hier is een verklaring van Brian, nadat ik gevraagd had naar wat informatie over de koi: The tancho showa with the smaller maruten is very high quality in person. Problem is that the menware almost completely covers it. Perhaps with growth this will stand out more, but it was rather impressive in the flesh..

Dus voor diegenen die een zwak hebben voor een HQ tancho showa....

luc on 13/02/2009 16:06

Er zijn er nu 5 verkocht. Als de volgende 5 verkocht zijn, is er geen mogelijkheid meer om ze nog in Japan te laten verblijven. Wij nog een interne hint wil weten ? Dit zijn de woorden van Brian bij koi nr.255:
(the motoguro should recede and it will be quite impressive

Hij is blijkbaar onder de indruk van deze koi, en dat is hij niet snel. Hij zegt dat het motoguru nog terug zal trekken en dat zij dan vrij imposant zal zijn. Wie durft ?

Bekijk trouwens de body's eens van sommige van deze showa's ? En dan die koppen...

luc on 14/02/2009 15:25

Voor diegenen die nog twijfelen: er zijn nog slechts 3 koi die een verlengd verblijf in Japan kunnen toegezegd krijgen. Twijfel niet te lang voor de mensen die dit nog willen meemaken. Het is een unieke belevenis en niet zo evident als je denkt. Let wel: een verblijf bij Momotaro is niet alle vissen bijeen gesmeten in een mudpond, neen, dat is enkel een gelimiteerd aantal vissen bijeen en top class verzorgd.

luc on 14/02/2009 18:48

De 241 blijft nog een jaar in dat eerste class hotel,mijn tweede keus was de 253.
Als je je mening of voorspelling wilt geven j.pluim5@chello.nl
Rini nogmaals bedankt!
groetjes Patrick

Patrick on 14/02/2009 19:11

Voorwaar een goede keuze Patrick. Als je de body bekijkt, de stand van de vinnen en het voortreffelijke hoofd, wordt dit een echte klepper van formaat. Het sumi zal nog serieuze veranderingen ten goede laten komen aan de showa, en de huidkwaliteit lijkt me subliem. Het is moeilijk kiezen uit deze serie.

Frans on 14/02/2009 19:39

Geloof nu echt dat iedereen wakker wordt en gaat inzien dat dit een uitgelezen kans is op een top nissai van tegen de 55-60 cm..... Want volgens mij is dat wat we kunnen verwachten over een jaartje!
Ik ben zeer benieuwd en ga zelf naar kijken in oktober hoe de ontwikkleing is geweest van deze tossai!
Maar eerst zullen we van Ben en Luc horen hoe deze tossai er in het echt uitzien!

Ton on 15/02/2009 10:55

he ton,heb je e zelf ook ééntje aangekocht zo ja welk nr....

rudi on 15/02/2009 11:38

hai rudi, jazeker doe ik mee :-) nrs 76 en 78.

ton on 15/02/2009 12:48

Hoi Luc,

Wij willen koi nr.254 kopen, we hebben al vier keer een mailtje gestuurd,maar we hebben nog niets van je gehoord, bij deze wil ik het je laten weten.

Gr, en nog hele fijne dagen

Paul en Anita on 15/02/2009 20:26

luc_borgmans@hotmail.com hier kum je de mail naar toesturen

ben doorakkers on 15/02/2009 20:39

Hoi Ben,

Bedankt ik heb een mailtje naar Luc gestuurd en hoop dat het nu goed komt,
is dit het e-mail adres omdat hij in het buitenland zit?

Groetjes,

Paul en Anita on 15/02/2009 22:28

Hoi Ben, ik heb je daarstraks nog een nieuw mailtje gestuurd met een bijkomende vraag. Zou je mij daar nog snel even op willen antwoorden, want het begint er nu wel om te spannen!

Op voorhand bedankt voor uw reactie!

Groetjes, Martin

Martin on 15/02/2009 22:46

@Noelle
@Martin
Jullie zijn de laatsten die een koi gekocht hebben van de eerste 10. Er kunnen nu geen koi meer aangekocht worden die nog een jaar in Japan kunnen verblijven. De overige koi zullen in April naar Arendonk komen. Ik zal morgen vermoedelijk een nieuwsitem maken over de volgende 10 koi die kunnen aangekocht worden.

luc on 16/02/2009 04:09

Gelukkig!

Ik begon al peentjes te zweten... Had je gemaild en al wel twintig keer de mail geopend om te kijken of ik antwoord had.

Goh, wat ben ik blij met m'n nieuwe showa. De eerste keer dat ik een koi laat overblijven in Japan en dat ik dus zo lang moet wachten op mijn nieuwe aanwinst... Gelukkig is hier een aantal mensen met ervaring, die gaan me hopelijk door de moeilijke momenten helpen toch?

Ik kan nu al niet wachten... Wanneer komt ze? 'Ben helemaal niet ongeduldig hoor, helemaal niet...

Groet,

Noëlle on 16/02/2009 08:38

Komt goed Noelle :-)..............