4 mei zit erop

4 mei zit eropHier zijn enkele impressiefoto's van 4 mei.

Ik denk dat ik mag zeggen namens Rini en Mei dat het een zeer geslaagde dag is geweest. Ik heb weinig tijd voor jullie kunnen vrijmaken, maar dit zal bij een volgende keer zeker goedmaken. Ik hoop dat jullie er evenzeer van genoten hebben als wij. Met dank aan iedereen die mee geholpen hebben om dit evenement tot een succes te maken.

Meer afbeeldingen

Reacties

24 reacties tot nog toe

Hier valt NIETS op aan te merken. Gezellig sfeer, mooi weer, lekker eten, prachtige koi. Chapeau Luc en het volledige team jullie hebben meer dan jullie best gedaan om er een leuke dag van te maken.

Bert

bert pocquet on 04/05/2008 19:54

een geslaagde 4 mei,mooi weer,lekkere BBQ,en top vissen wat wil een koiliefhebber nog meer.dikke proficiat luc en het team.

rudy on 04/05/2008 20:22

Hoi Luc & Rini en Frank

Heb genoten van Jullie geweldige open dag het was TOP. Petje af van jullie harde werken van de laatste weken. Alles was in de puntjes verzorgt

veldhoven interkoi on 04/05/2008 20:29

Voor de eerste keer in arendonk maar wat een gastvrijheid en alles tot in de puntjes verzorgd door de beide heren en hun helpers.
De bediening verdient ook een dikke pluim, perfect
Kortom een prachtige dag met prachtige vissen,dit is koihobby met een grote K
Luc en Rini bedankt voor deze prachtige dag


Geerard en Marjan

Geerard on 04/05/2008 20:35

Was een prachtige dag..met een heerlijke zon erbij en enorm veel gezellige mensen!
iedereen bedankt!

Matthijs [Interkoi Zwolle] on 04/05/2008 20:39

hoi luc
zeer geslaagde dag
de koi's hebben de reis naar tilburg goed doorstaan
ze eten alletwee(seishin en reperu) bij ingrid al uit de hand

we komen zeer snel weer is aan bij je

gr john en ingrid

john en ingrid on 04/05/2008 20:42

hoewel we alleen voor de middag aanwezig konden zijn hebben we toch volop genoten van jullie goede organisatie en gastvrijheid. hoewel de tancho, die ik op mijn verlanglijstje had, er niet meer was, kan ik niet anders zeggen dan dat ik met de 2 schitterende momotaro-showa`s en een kohaku zeer content ben. ik zal de ontwikkeling van vooral de baby-champ (luc), regelmatig doorsturen.
het hele team bedankt namens wahida, wim en johan.

johan on 04/05/2008 20:46

Hoi Luc Rini en Frank
In een woord GEWELDIG
Echt ongekent lekker eten vissen kijken en als kroon op jullie harde werk dat lekkere zonnetje

Wat wil je nog meer
Succes en tot snel

Groetjes Erik
Interkoi Hapert

erik on 04/05/2008 20:52

Goed gezelschap, heerlijk weertje ,perfecte verzorging van Raymonda en familie leden,schitterende koi .
al met al een top dag, ook namens Ben.

Riny D on 04/05/2008 20:54

Hallo,

Voor mij de eerste keer in Arendonk een geweldige gastvrijheid en alles perfect geregeld door het hele team.
Het was een prachtige middag met prachtige vissen en lekker eten.
Het hele team van Interkoi bedankt voor deze middag.

Groeten,

Jent

Jent on 04/05/2008 21:12

wij willen Luc en al het personeel nog bedanken voor deze dag
een ongekende gastvrijheid met alles er op er aan
en Rini nog bedankt voor je aankoop.

kunstschilder Remko, en Yolanda

Remko on 04/05/2008 21:25

Het was een dag om van te snoepen............

willy on 04/05/2008 21:41

Het was perfect! Iedereen bedankt voor de geweldige verzorging (de familie), uitleg (Mike), ontvangst (wie niet :-)) en de mooie vissen! Rini, die bandana maakt je een stuk jonger, Luc, op jouw T shirt krijgen de koi nog meer body! En Frank, verstandig hoor een pet! Denk dat Matthijs aardig verbrand is :-)
En zonder dollen, het was een prachtige dag met fantastische mensen, zowel de ontvangst als de gasten. Ik heb genoten! O ja, en Ben... grijs staat je goed hoor.....
;-)

Ton on 04/05/2008 21:42

Dit zijn de dagen die je blij maken. Prachtig weer, goed gezelschap, subliem voedsel. Was een heerlijke dag waar wij jullie allen zeer dankbaar voor zijn. Bovenop dit alles hebben wij vijf koi die onze verwachtingen overtreffen. Alle vijf top koi maar met name 1 van deze koi gaat hoogstwaarschijnlijk nog van zich laten horen.

Onze oprechte dank.

Lotty en Rody

ps. de tonijn ging goed, leuk om mensen te zien genieten, volgende feestje sponsoren we weer.

Lotty en Rody on 04/05/2008 21:42

Bij deze wil ik namens mij en Joyce iedereen bij Interkoi enorm bedanken voor deze fantastische dag. met als kroon op alles onze aankoop van een prachtige kohaku van rond de 70 cm, Ben en Rini nog bedankt voor de mooie en duidelijke uitleg bij de aankoop van deze koi. Voor mij zal deze dag nog lang in mijn geheugen gegrift staan.

nogmaals bedankt en tot snel.

groeten Stephan

Stephan on 04/05/2008 21:54

Matthijs is niet verbrand hoor ton...
maar tof om je een keer te spreken..en een erg goede keuze om je goromo te houden!

Matthijs[interkoi zwolle] on 04/05/2008 21:57

Medewerkers interkoi wat een geweldige dag!!!
Wat een werk hebben julie er van gemaakt ,dit vergeten wij niet meer.
Bedankt voor deze geweldige dag.

bj en j on 04/05/2008 22:30

hoi allemaal,

wij hebben ook erg genoten van deze mooie dag met heerlijk eten en prachtige koi
in het echt zijn ze toch nog net iets mooier als op de foto,s.
vooral onze zoon sem (2jaar oud ) was niet weg te slaan bij de showvijvers en ook hij liet zich het vlees prima smaken.

allen bedankt voor gastvrijheid,

en tot ziens.

michelen pascale

michel en pascale on 04/05/2008 22:40

Helaas heeft een virus mij de das om gedaan, waardoor ik niet aanwezig kon zijn .... Baal er enorm van, want het zag er gezellig uit ! Gelukkig afgelopen donderdag al de nieuwe vijvers kunnen bewonderen. Ziet er schitterend uit !!

Joost Verbeek on 05/05/2008 09:30

Luc & Rini en alle mederwerkers, bedankt voor de fantastische zonnige dag gisteren, echt toppie, een dag om niet te vergeten, mooie koi, lekker eten, veel gezelligheid met allemaal koigekken...gewoon toppie toppie!!!

groeten van Ton & Ingrid en tot gauw.

Ingrid on 05/05/2008 11:37

Allemaal hartelijk bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid.
Wij hebben een zeer fijne dag gehad.
Luc,Rini en het hele team.Bedankt voor alles!
Frans en Ans

Frans en Ans on 05/05/2008 17:43

Luc, Rini en alle anderen.

Het was absoluut een superdag. Catering zalig, tip-top verzorgd en speciale dank aan Lotty en Rody voor de tongstrelende tonijn. ZALIG!!!

Groeten,

NEDKOI
Mike

Mike on 05/05/2008 18:43

Hay beste Luc, het was gisteren een super leuke dag en alles was piekfijn gereld.Heb heel de dag gekletst met rini enco,en met Henny van koi 2000 met co.Heb heel de dag gegeten en gedronken zoals ik al op de foto's gezien heb!!Sorry dat ik je in de steek gelaten heb om de koffie te verzorgen,had mij hierover gerust mogen aanspreken,volgende keer beter.vele groetjes,Danny en Lut

danny en lut on 05/05/2008 19:09

Hallo Luc en het hele team.
Bedankt voor deze geweldige dag.
Voor mij was het de eerste keer bij Interkoi,maar zeker niet de laatste.
Twee uur heen en twee uur terug rijden was zeker de moeite waard.
En natuurlijk mag ik deze rit binnenkort nog eens maken,om de prachtige aankoop de showa van momotaro op te komen halen.

gr Arie.

Had de reactie op de verkeerde plaats gezet,maar bij deze weer hersteld.

Arie on 05/05/2008 22:30