De filmkes van vandaag

De filmkes van vandaagIk ben volop bezig om de films te uploaden. Geniet er met volle teugen van. De getoonde showa behoort tot één van de koi waar we een groot zwak voor hebben en die ons bloed doet kriebelen.

Hieronder vind je de films.

film_02
film_03
film_04
film_05
film_06
film_08
film_09
film_10
film_11
film_12
film_13
film_14
film_15
film_16
film_17
film_18
film_19
film_20
film_21
film_22
film_24
film_25
film_26
film_27
film_28
film_29
film_30

Reacties

14 reacties tot nog toe

tjonge jongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge.

Ben Doorakkers on 20/10/2008 21:00

Puur genieten.
Als ik filmpje 20 bekijk, is het net of ik onze Moniko zie zwemmen. Zou dit de Oyagoi kunnen ziijn? Dan ben ik nog heelwat in het verschiet!

willy on 20/10/2008 21:03

daishiro where are you .

Ben Doorakkers on 20/10/2008 21:28

Hier zijn geen woorden voor...

Stephan on 20/10/2008 21:57

Filmpje 20 is onze vriend Bentley....formidabele koi. 3 koi zitten nog in de mudpond en worden pas binnen een maand leeggemaakt. Hieronder bevind zich Daishiro, Y-Tashi en de sandan van Jeroen. Er is echter voor alles gezorgd, en er zullen foto's en films volgen in de loop van volgende maand.

Luc on 20/10/2008 22:19

Luc en Rini

Wat jullie daar te zien krijgen kunnen we met zijn alle alleen maar van dromen.
Daarom wil ik je bedanken dat je zoveel voor ons doet filmen dat we ook een klein beetje japan hier hebben

willem interkoi veldhoven on 20/10/2008 22:22

Hallo Ben
Volgens mij slaap je niet veel.
Het is te hopen dat je volgende keer kan meegaan .

Marcel on 20/10/2008 22:37

Hallo Ben
Volgens mij slaap je niet veel .
Het is te hopen dat je volgende keer kan meegaan .

Marcel on 20/10/2008 22:41

Ben droomt alleen nog maar van koi.... En terecht!
Wat een kanjers en wat een schitterend gezicht! En zie die Riny eens genieten...

Ton on 21/10/2008 06:09

Bedankt voor het meegenieten. Lekker verder blijven dromen over deze kanjers.

Joop

joop on 21/10/2008 09:13

Filmpje 16 wat filmbeelden betreft niet zo,maar wat enthousiasme betreft top ( Rinie !!!Rinie !!! kom dan) schitterend ,dat is pas echt genieten !!! helemaal top,welke koi was dat Luc iets speciaals ??.

willem on 21/10/2008 12:23

De koi moest even in quarantaine en zwom in een bak onder een laken. Het was Red Mako, met een kop van een varken en over de 100 cm lang. Niet te filmen zo een beest. Ge moest Rini eens zien...

luc on 21/10/2008 19:16

he luc,daar zitten verme kleppers tussen,de koromo vindt ik wel zeer mooi

rudy on 23/10/2008 18:58

amai zeg u maakt er echt wel uw werk van hé Luc, chapeau hoor!

En wat een prachtige vissen, David komt zot zeker? en jullie ook waarschijnlijk zeker als ik het filmpje 16 zie, zo enthousiast!

Proficiat Luc een heel mooie site, en uw verhalen zijn heeeeeeeel mooi geschreven.

groetjes

joyce on 23/10/2008 19:52