De parade van de kleintjes.

De parade van de kleintjes.Zaterdag 13 februari wil ik onze kleintjes gaan evalueren.

Ze hebben nu meer dan een ganse maand ongestoord in hun bakje kunnen rondzwemmen, en geloof me, toen ik ze erin zette, was het een hoopje vis, maar nu zwemt er al serieus koi in de verwarmde bak. Het verschil is duidelijk te zien.

Rond de klok van 13.00 uur, zullen we alle koi even één voor één bowlen, bekijken en eventueel wat bespreken indien gewenst. Kandidaten die aanwezig willen zijn, zijn natuurlijk van harte welkom. Het zijn ongeveer een 25 koi, waarvan er een groot gedeelte al wel verkocht is, maar waarvan er ook nog een aantal niet verkocht zijn. Deze kunnen alsnog zaterdag aangekocht worden aan de prijs van 500 euro, uitgezonderd 1 kohaku die 750 euro moet kosten.

Tijdens deze controle/keuring kan je desnoods vragen stellen over de mogelijke ontwikkeling en de verwachtingspatronen van deze koi. Wens je aanwezig te zijn, gelieve me dan even een mailtje te sturen, zodat ik hier rekening mee kan houden.


7 januari 2010

7 januari 2010

een maandje later

en nog eentje van zaterdag

Reacties

11 reacties tot nog toe

Ziet er goed uit Luc, mooie groei.

Mark on 09/02/2010 09:41

mooi muziekje!!

arie on 09/02/2010 11:38

he hoi

hoe groot zijn deze visjes nu .

groetjes Arjan.

arjan on 09/02/2010 14:14

tussen 22 en 30 cm op het zicht te zien, en mogelijk zelfs boven 30, maar dat zullen we zaterdag pas juist weten...

luc on 09/02/2010 16:11

Hoi Luc,

helaas kunnen Joyce en ik hier niet bij aanwezig zijn. we zijn wel erg benieuwd naar de evaluatie van Joyce haar kohaku. we hopen dat jullie er een mooi filmpje met tekst en uitleg van Ben bij doen en op de site plaatsen.

wanneer vindt volgende trip naar Japan plaats?

en tenslotte hoe gaat het met onze andere kohaku?

prettige avond!

groetjes Joyce en Stephan

stephan on 09/02/2010 17:45

Hee Luc,

Ik zie dat ze het er goed van doen,ik zie wel dat mijn sanke er iedere voorop zwemt als er gegeten word.
Verzorg ze maar goed en hou ons op de hoogte.
Ik ben erg benieuwt,naar de afmeting en kwaliteit.

Groetjes Erik

Erik Interkoi Hapert on 09/02/2010 19:27

Ik zal er zijn! ben heel benieuwd naar de ginrin sanke's!

Ton on 09/02/2010 21:06

Als het weer het toelaat ben ik er ook

Geerard on 09/02/2010 22:00

beste luc

leuk idee om de kleintjes te beoordelen.
vergeet mijn mako showa niet?
ik kan er helaas niet bij zijn moet werken.
maar kun je het naar mij toe mailen? met foto?
mvg auke

auke on 10/02/2010 00:08

goede morgen luc

we kunnen er helaas niet bij zijn vanwege het jaarlijks terugkerend gekke festijn "Carnaval" Uiteraard zijn we erg benieuwd hoe onze kohaku's het gedaan hebben. Uiteraard kijken uit naar de beoordeling een evt. filmpje en foto's.

Eind februari komen we zeker nog even langs

Dennis en Mark

Dennis en Mark on 10/02/2010 06:41

hoop dat ik zaterdag ook kan komen. wand het weer is niet al te best
voor op het dak gevoelsmatig is het erg koud.
en kan er altijd noch van leren.

theo on 10/02/2010 13:26