De showa's voor de auction van Momotaro

De showa's voor de auction van MomotaroDit zijn de vrouwelijke nisai Showa's van Momotaro die op de auction zullen aangeboden worden.

Kunnen jullie je keuze maken ? Anders ik wel.
Tevens heb ik de foto's van de kohaku en de Sanke aangepast, want Daisuke is zo vriendelijk geweest om de oyakoi of ouderdieren nu te vermelden.

Meer afbeeldingen

Reacties

11 reacties tot nog toe

Luc,

13, 5 en 6 graag. Waarbij 13 mijn voorkeur geniet !
Wat een geweldige showa !

Erwin (Interkoi Rotterdam) on 09/10/2007 14:27

Luc, laat me raden..jij kiest voor nummer 2?

Interkoi Zwolle on 09/10/2007 17:41

Nu zit je toch fout Matthijs. Mijn keuze is 13 - 10 - 3 - 6, maar ik gok erop dat ze niet te betalen zijn.

luc on 09/10/2007 18:15

he luc,mijn keuze is:2-3-10-13

groetjes rudy

Mirgaux Rudy on 09/10/2007 18:32

13 kan ik me volledig inbeelden..maar die is toch voor mij samen met 2 de topper..2 heeft een prachtige motoguru..odoomo verder een balansrijke tekening, enige is dat ik normaal op klassieke showa's val..maar deze is er voor mij een van de buitencategorie..

Matthijs on 09/10/2007 18:35

Hoi Rudy, wat is mijn budget ? 2 is inderdaad een goede keuze.

luc on 09/10/2007 19:42

ik ga voor 2 en 13 , geweldige body en een prachtige kop.
vooral de kiwa en shashi perfect

Ben on 09/10/2007 20:16

Luc deze foto's staan precies hetzelfde op de site van momotaro, wat pas je er dan zelf aan aan, ze zijn daar zo te krijgen dmv plakken en knippen , zoals iedereen dat doet.

fons on 10/10/2007 00:37

Dag Fons, In feite is de vermelding bedoeld naar de mensen toe, die die reeds de foto's hadden gezien zonder de oyakoi op deze site. Op het ogenblik dat ik de foto's van de auction kreeg, (en niet gekopieerd van de site van Momotaro)waren de ouders nog niet vermeld en stonden de foto's ook nog niet op de site van Momotaro. Daisuke heeft de ouderdieren pas nadien vermeld, en ik heb de foto's toen aangepast. Het kan zijn dat de foto's ondertussen op de site van Momotaro zijn geplaatst, maar nog niet toen ik ze hier op de site zette. Ik begrijp trouwens je reactie niet goed...

luc on 10/10/2007 07:05

ja luc ikzelf zou gegaan zijn voor de nr 3 en 10 goede keus luc groetjes

marco on 10/10/2007 12:09

Voor mij is het toch ook nr 2 Matthijs.

Frank Borgmans on 10/10/2007 21:33