Een greep uit de kohaku

Een greep uit de kohakuVandaag is iitsuka San (Matsue koi Farm) begonnen met de selectie van de kohaku die op 4 mei kunnen bezichtigd worden.

Al deze koi komen uit zijn befaamde Sensuke bloedlijn. Volgende week worden de laatste geselecteerd en zullen ze klaar gemaakt worden voor transport. Zoals gezegd worden deze kohaku, (die ondertussen reeds flink gegroeid zijn volgens Matsue) aangeboden voor 445 euro, maar waar een gele waardebon op van toepassing is (100 euro).

Van het ogenblik dat ze aankomen zal er een afzonderlijke foto en film geplaatst worden op de website.

Deze koi zijn van hoge kwaliteit zonder toppers te zijn, maar wel van een kwaliteit die zelden in Nederland en België wordt geimporteerd.

Naast deze tosai, komen ook nog een 10-tal Nisai en Sansai binnen van uitmuntende klasse. Neem maar een kijkje naar de kuchebeni Maruten Kohaku, genaamd butterfly. Is dit geen parel....


Meer afbeeldingen

Reacties

12 reacties tot nog toe

Luc, die kuchebeni maruten kohaku ga je toch op de shows inzetten zeker... Die wint gegarandeerd...

jos on 25/03/2008 13:34

Ik heb mijn voorkeur al gezien :-) Tenminste als bovenstaande kohaku's komen!
Zijn mooi van body en het Hi is lekker dik bij allen. Pracht vissen hoor!

Ton on 25/03/2008 14:42

Dit zijn de kohaku die komen Ton. Ik weet al welke jij hebt gekozen.

luc on 25/03/2008 15:41

Ik stuur je een mailtje en ben benieuwd.... :-)

Ton on 25/03/2008 16:48

Ik ben ook benieuwd ton..als je het rond hebt hoor ik graag welke de jouwe word..je mag hem me natuurlijk ook 4 mei laten zien!

Matthijs[interkoi zwolle] on 25/03/2008 18:48

Foto 3 van 4 en dan mag jij raden Matthijs!
:-) Luc had het goed trouwens! Een dealer die zijn klanten kent! Helemaal top!

ton on 25/03/2008 21:13

Ik zou zeggen de sandan middenonder..die met z'n kop naar beneden ligt,
ik weet alleen niet waar jij je koi op selecteert ton..dat maakt het voor mij enorm moeilijk!
Luc weet heel goed wat zijn klanten willen..dat maakt het ook zo prettig om koi bij hem te komen kopen!

Matthijs[interkoi zwolle] on 25/03/2008 21:24

Ook jij hebt me door! :-)
Netjes hoor.....

ton on 25/03/2008 21:37

word toch beetje te gek voor woorden
kun je niet in midden nederland gaan wonen
super die kohaku's
en heb straks al wat bijzonders.....
had je me ook wel mogen vertellen
toppie luc

bernd on 26/03/2008 00:20

Hmmm, lijken mij zeker ook wel wat.
Ik heb ook al direct een favorietje die er voor mij uitsteekt...

Raf Segers on 26/03/2008 07:37

Hoezo in midden Nederland Bernd? Nu kunnen we er een dagje uit van maken en laten we eerlijk zijn, de gastvrijheid in het zuiden en in Belgie is toch groter dan bij ons wat noordelijker!

Ton on 26/03/2008 08:40

Haha..dan was ie toch niet zo moeilijk als gedacht ton..deze vis was overigens mijn keuze van die foto ook geweest!
super vis..

Matthijs[interkoi zwolle] on 26/03/2008 18:57