En zie je al verschil.

En zie je al verschil.Vandaag had ik de gelegenheid om Domino nog even te fotograferen, je weet wel, de koi die Rini als testcase graag terug dik zou krijgen.

Ik verschoot me toch eventjes een bult toen ik hem zag...wat een verandering. Nu nog hopen dat we de kleur goedkrijgen, maar ik begin er veel hoop op te krijgen. We zijn nu bezig om garnalen bij het voer toe te voegen.

Meer afbeeldingen

Reacties

8 reacties tot nog toe

Geen woorden maar daden wat een verschil Rini .
Test lijkt nu al een succes.
Rob Interkoi Zeddam

rob on 05/07/2008 18:55

Ik zie Domino elke dag, dus verschil valt niet zo op. Als ik echter de eerste foto zie en ik vergelijk de afbeelding van maart met die van vandaag, dan valt mij op dat veel sumi op de oude foto echt op de flank ligt, terwijl dat sumi nu op de rug ligt. Dat geeft inderdaad aan dat ze in omvang al behoorlijk is toegenomen. Goeie fotos trouwens, Luc.

rini on 05/07/2008 19:08

ja wat een verschil Rini !!!

hij voelt zich volgens mij super tussen al die prachtige dames
ook het beni is sterk verbeterd

groetjes
Frank

Frank on 05/07/2008 21:15

Verschil zien? Nou en of! Die is wel degelijk breder geworden.

En elke dag zo'n uitzicht... Rini, je bent te benijden!

Groetjes,

Noëlle on 05/07/2008 21:45

Ik ken Domino al wat jaartjes en ben echt blij dat deze vis zo enorm is bijgekomen. Hij is duidelijk in zeer goede handen en profiteert zichtbaar van de uitstekende verzorging. Complimenten!
Garnalen (bij voorkeur verse of ingevroren) zijn een uitstekende snack die het hele jaar bijgevoerd mogen worden.

Groetjes,

Mike on 05/07/2008 23:21

Ik ben bang dat degene die geen verschil ziet toch eens naar de opticien moet, en wel snel want dat is dan echt nodig... :-) Wauw... Geef je ze hormonen Rini? Of laat je ze elke dag uurtje sporten? Wat een ontwikkeling van de body en dat op zo'n korte tijd! Netjes hoor!

Ton on 06/07/2008 16:41

Idd als dit je werkplek, waar je elke dag naar toe mag, wil je niet zo snel met pensioen denk ik. Ondaks dat ik niet zo'n grote liefhebber ben van sanke's, is het toch een goed resultaat. Het is duidelijk te zien dat het visje eigenlijk een soort van make-over heeft gehad. Hulde! Keep on the good work. Kun je misschien een tipje van de sluier lichten, zodat we allemaal onze vissen op deze manier kunnen laten groeien?

koen on 07/07/2008 12:04

Mijn filosofie over groei van koi, Koen, staat beschreven in mijn serie Big is beautiful in Column van Rini. D.w.z. continu zuurstofverzadiging, vijverinhoud binnen het uur door de filters, behoorlijke stroming in de vijver, bakki showers, lage bezetting (5 a 6 kuub per vis) en vrijwel continu voer op het water.

rini on 07/07/2008 15:01