Hallo, hier ben ik weer

Hallo, hier ben ik weerIk heb het gewist, mijn website, maar ik ben je niet vergeten.

Zoals beloofd zal ik zoveel mogelijk een nieuwsitem schrijven, zodat de website niet helemaal vergeten wordt. Vandaag zet ik er de 2 eerste filmpjes op van de tosai.

Deze filmpjes heb ik zaterdag even gemaakt, samen met Rudy en Leo. We hebben ook een aantal koi gemeten, en de gemiddelde lengte lag rond de 21-24 cm, met een uitschieter naar 25 cm.

Ze geven een goed gevoel, en ik hoop dat ze nog enkele centimeter gegroeid zijn als ik terugben. Wie me niet kan missen kan altijd nog mijn faceboekpagina volgen.

eerste 5 tosai
tweede serie tosai

Reacties

8 reacties tot nog toe

Het is hier nu 31°. We zitten nu in een café aan het water koffie te drinken en te genieten van het weer

luc on 22/01/2013 06:34

Het is hier - 5° . We zitten te verkleumen aan een vuurtje en we genieten niet van het weer .

johan on 22/01/2013 07:48

Ha die Luc... je weet ons weer lekker te plagen...

Arjan on 22/01/2013 09:26

Mooi optrekje en dito car, alle luxe zo te zien, alleen de koivijver ontbreekt nog . . . En wij hier maar bibberen van de kou en bezorgd om onze koi probleemloos door de barre winter te loodsen.
De belangstelling voor de liliputters tosai verdwijnt er zowaar bij in het niet, althans voor een jumbo adept zoals ik.

Als ik dat allemaal zo zie, begin ik me toch vragen te stellen of het in de koibusiness 2012 financieel werkelijk zo slecht gegaan is als jij beweert, Luc :-)

Martin on 22/01/2013 15:30

Het is hier nu 31 graden.... nee lekker doorgaan zo!
Dezelfde tosai filmpjes erop zetten....goed bezig Luc!
Toch een beetje jammer allemaal.

Martin,wie zou toch verantwoordelijk zijn voor de opleving in de handel afentoe waardoor Luc dit kan doen...?
Misschien moet je toch maar eens klein beginnen met een liliputter!

Gr.Jack.

jack on 22/01/2013 16:55

Word wel blij als ik de kleine Showa zie ontwikkelen,ziet er goed uit!
Tís toch prachtig al die filmpjes!

jack on 22/01/2013 17:17

Beste Luc en vooral ook steun en toeverlaat, Raymonda,

Erg leuk om toch weer even iets van jullie te vernemen. Mijn motto "de boog, kan niet altijd gespannen zijn". Genieten dus en verder een ieder maar "watertanden". Lekker bijtanken voor een spoedig en naar ik hoop een fantastisch koiseizoen. Voor ons koivrienden, het lijkt er nu echt op, dat aankomend weekend koningwinter de Benelux wordt uitgejaagd en wat mij betreft tot volgend jaar!

Gr. Dick

Dick van Excel on 22/01/2013 18:25

@ Luc,
Heeft Jack gelijk met zijn suggestieve vraag? Please tell me. Zo ja, dan wil ik volgende keer gratis mee op vakantie met jou :-)

@ Jack,
Ik vrees dat ik veeleer klein zal eindigen met een liliputter, als het zo doorgaat.
Van koilatijn onder ingewijden gesproken!

Martin on 23/01/2013 00:07