Het verlangen is er.

Het verlangen is er.Af en toe krijg je foto's binnen die het verlangen naar de zomerse dagen doet oplaaien.

De tekst van de mail was kort en krachtig: Ik verlang naar de zomer. Meer stond er niet in, en meer woorden waren ook niet nodig.
Het is altijd sukkelen van de winter naar de lente. Het is trouwens een ongewoon jaar, de winter is geen winter, en we hopen dat deze ook niet gaat komen. De meeste koi zwemmen nog redelijk rond in tegenstelling tot andere jaren.

Nog even op de tanden bijten en als de temperatuur opnieuw 15° bereikt, zal de wereld er plots weer helemaal anders uitzien. Toch bedankt voor deze mooie foto's...

Meer afbeeldingen

Reacties

13 reacties tot nog toe

Graag de naam van dit waterplantje aub?

Filip on 11/02/2014 07:48

Nog even geduld , de dagen worden al langer . Is dat geen waterkers ?

Johan on 11/02/2014 08:08

Deze vissen ken ik volgens mij wel... ik verlang ook naar de zomer...maar eerst verlang ik naar 11 maart...

Hoorde trouwens ook dat onze Ben zaterdag bij Interkoi komt... Leuk om te zien dat je weer zo af en toe eens terug bent Ben!

Matthijs on 11/02/2014 08:34

Klopt, Ben komt als het goed is zaterdag even een koi bekijken met een klant. Het waterplantje ken ik zelf niet, maar je zult het straks zeker in de reacties horen...

luc on 11/02/2014 08:35

Waterkers!

jack on 11/02/2014 09:37

Zijn toch de vissen van p...

Johan on 11/02/2014 10:12

Merciekes Jack!

Filip on 11/02/2014 11:41

Ja klopt het is de waterkers op de taart haha .deze staat op een drijvend planteneiland en in de zomer kunnen de koi erbij als de kers over de buffer groeit .Zalig om bezig te zien naar HET verscholen voer .grtjs

paul on 11/02/2014 14:41

Gaaf zeg die foto's, echt mooi! Wat een koi geweld. Laat de lente maar komen :-)

Leuk dat Ben weer eens bij interkoi komt.

Remco on 11/02/2014 18:38

Bedankt Remco en het zal weer zalig zijn om in mijn ligzetel met de hand in de voerpot naar de koi/vijver te kijken ,ik probeer het te verwoorden maar het is niet uit te leggen dat begrijpen jullie wel he ? grtjs

paul on 11/02/2014 19:02

Die vijver van Rini blijft terug komen... Mooi....ik verlang ook weer naar de lente/zomer....

wim on 12/02/2014 18:19

Dit is niet de vijver van Rini....volgens mij is deze van Polleke (Paul)

Ray on 12/02/2014 19:02

Schit betrapt hehe ;toch bedankt voor de reacties .
Als ik deze beelden zie begin ik weer te dromen over de koi en het gezellig buiten vertoeven met de meerwaarde van een (koi)vijver .grtjs

paul on 12/02/2014 19:23