Het verschil in prijs.

Het verschil in prijs.We hebben het er al dikwijls over gehad, over het onevenwicht en verschil kwaliteit/prijs.

Als de koi iets of wat beter is, is de verhoging van de prijs niet in evenwicht. Een mooi voorbeeld hiervan zijn de 2 toegevoegde showa van Dainishi in de opensales. De kashira is duidelijk de beste vis, maar hoeveel beter is deze ? Bekijk de prijs dan zie je het verschil pas helemaal.

Dainishi SP-04
Dainishi SP-08


Dit is ook het moeilijke, maar tevens ook het spannende aan koikopen. Ik moet zeggen dat ik zeer blij ben met de aangeboden selecties, die getuigen van zeer goede smaak.

Je kan nog altijd je sleutel aanvragen

Reacties

10 reacties tot nog toe

Het kan aan mij liggen maar ik zie geen prijzen ?

Wim on 14/04/2011 16:34

heb je de sleutel wel aangevraagd ?

Marc on 14/04/2011 17:39

Zijn de vissen van Dainishi dan zoveel beter dan de andere? Het bedrag van die duurste is er toch wel wat over voor een viske van 38cm ,Niet?

JOHAN on 14/04/2011 20:10

Dat kan toch alleen als je een bedrijf bent ?

Wim on 14/04/2011 21:36

Nee hoor,je moet gewoon aan Luc een toegangscode vragen.Dit staat beschreven in vorige items.

johan on 15/04/2011 07:15

Ik heb een goede verklaring gevraagd waarom de 04 zoveel goedkoper is dan de 08, of waarom de 08 duurder is dan de 04 en ik kom tot hetzelfde resultaat.

Heel simpet De body is veel beter en het hoofd is veel breeder en langer.
Ook is het patroon nog iets beter dus dit alles tezamen maakt hem 3x zo duur.


Voila zo werkt het....en dit zijn niet mijn woorden..




luc on 15/04/2011 11:38

Wat zitter er nog een super koi aan te komen op die open sales...balen dat de vijver vol zit hier...

Matthijs on 15/04/2011 14:10

hoi Matthijs,

waar kun je de koi vinden welke nog moeten komen? op de site welke ik nu bekijk zijn ze allemaal verkocht?

stephan on 15/04/2011 15:32

Jungs,

Zaterdag 8:00 uur gaat alles open om te kopen, nu staat er verkocht op omdat de site nog niet werkt. Dit staat toch uitvoerig beschreven in vorige nieuws artikelen.

Wat betrefd het prijs verschil, het is maar wat de gek ervoor geeft...

Greets,

Ray

Ray on 15/04/2011 16:28

Het sashi is bij de tweede ook veel groter en zal moeilijker wegtrekken volgens mij .grtjs