Ik heb er 5 kunnen scoren.

Ik heb er 5 kunnen scoren.Ik had toch een 50-tal biedingen lopen, maar helaas is het me slechts gelukt om 5 koi te scoren. De nisai bleken te hoog gegrepen, en quasi onbereikbaar, tenminste voor mijn bescheiden portemonee....

Maar je moet tevreden zijn met de keuzes die je hebt gemaakt, en deze koi werden allen door Matthijs voorgeselecteert, met uitzondering van de eentje. De originele filmpjes werden me gisteren toegestuurt, waardoor je een betere kijk krijgt op de koi.

De moeders zijn niet onbelangrijk natuurlijk, en 2 van de vier zijn uit de GC van dit jaar, Lion Queen nu 99 cm, en Red Tiger, nu 95 cm. De moeder van de sanke is Mikazuki, maar dat is voor mij een onbekende...



Wil je mijn voorkeur weten ?
Plaats 1: SH-V14-02166 -30 cm, Red Tiger
Plaats 2: SH-V14-02132 - 34 cm, Lion Queen (mag ook 1 staan)
Plaats 3: SH-V14-02155 - 33 cm, Lion Queen
Plaats 4: SH-V14-02180 - 30 cm, Red Tiger
Filmpje van alle 4 samen.

Misschien toch nog even onder de aandacht brengen: we praten hier over tosai van 6 en 8 maanden oud. De technische omschrijving van een Jumbo tosai is dat hij 28 cm+ zou moeten zijn op 9 maanden, en dat wordt hier schromelijk overschreden. We kunnen dus praten over Super Jumbo Tosai....

Wat is jullie keuze ?

Tenslotte nog een filmpje van De bekoorlijke sanke SA-V14-02126

Hier moet toch nog even bij vermeld worden dat de 2 tosai van Red Tiger in juli geboren zijn, en de 2 tosai van Lion Queen in Mei. Dit verklaart ook het verschil in lengte.

Reacties

19 reacties tot nog toe

Wow de nummer 1 red tiger
Super mooi

marcel w on 18/02/2014 09:44

ben het volledig met je eens Marcel. En wat een body. Supershowa

mark on 18/02/2014 09:55

Voor mij ook nr 1. Deze maakt bij mij het meeste indruk!

niels on 18/02/2014 10:09

miljaar krijg het weeral moeilijk luc, idd met voorsprong de red tiger op 1 kwa toekomstperspectief, alles is aanwezig.

grtn

franky

franky on 18/02/2014 12:39

Voor mijn n2....de SH-V14-02132. Helemaal mijn smaak.

John on 18/02/2014 12:44

goed zo, dat is de bedoeling...

luc on 18/02/2014 13:32

Ikke eerst nr 32 en daarna 66 want de 66 heeft wat zwakker beni achteraan volgens mij (dure koi mogen zo beoordeeld worden volgens mij) Maar als ik zin had om deze te kopen zou dit mij niet tegenhouden want foutjes heb je altijd en kan je vergeven vooral bij showa vind ik met deze patronen .
En die lengte MET sumipatronen ja dat was een paar jaar geleden niet mogelijk volgens mij op die leeftijd .grtjs

paul on 18/02/2014 14:52

nr 1 voor mij!!!!

pascal on 18/02/2014 16:22

Mijn 2 favorieten beide aangekocht... Met 66 met een hele dikke vette stip op
1...
Als ik niet nog naar Japan zou gaan had ik deze nu direct aangekocht... Nu maar afwachten als ik in Japan ben...

Matthijs on 18/02/2014 17:30

voor mij de 55

ben on 18/02/2014 17:57

ik zie geen zwakker beni zalle Paul. Maar de 132 mag van mij ook een bank vooruit. Voor de 155 ook een zwak Ben, maar een beetje klassiek, dus...moeilijker te...

luc on 18/02/2014 18:21

Wat is de bedoeling , komen die naar hier of is er een mogelijkheid om nog een jaar ginder te laten .

Johan on 18/02/2014 18:27

Helaas kunnen deze niet in Japan blijven Johan. Dat gaat pas van een bepaalde prijsklasse, en daar kom ik helaas niet aan.

luc on 18/02/2014 19:47

Nr 2 is voor mij de eerste keus

Jent on 18/02/2014 20:44

Hey de koiroyal is gestart ! Goed gezien dat opvallend kleurtje .
De grote zakken probites staan er nog niet in precies,maar het is ook veel he ;) grtjs

paul on 19/02/2014 14:47

Koi Royal is in de lucht! Proficiat Luc!

Tom on 19/02/2014 14:47

nog eens op het voer klikken paul dan zie je de grote zakken en de kleine...

luc on 19/02/2014 16:05

A ja oke het is altijd een beetje zoeken met een nieuwe website ,al goed dat we de webMASTER kennen hehe .grtjs

paul on 19/02/2014 18:38

Website koi royal , helemaal TOP!!!

kurt on 19/02/2014 19:40