Koihunt oktober 2010 gaat weer van start

Koihunt oktober 2010 gaat weer van startWe staan gepakt en gezakt om de vermoeiende reis naar Japan te maken.

Zoals iedere reis een avontuur is op zich, zal deze reis, net als alle voorgaande, zijn eigen verhaal kennen. Het belooft een pittige en interessante reis te worden, en de verwachtingen zijn hoog gespannen.

We zullen trachten om jullie zoveel mogelijk informatie door te geven, en ik zal zoals ik altijd heb gedaan, zoveel mogelijk koi foto’s en filmpjes tonen. Ik heb de website voorlopig “opgekuisd”, zodat je kan genieten van alle nieuwe koi die zich aanbieden.

Er liggen een aantal serieuze kleppers te wachten op ons, en we kijken nu al uit om deze koi, die we soms al meer dan 2 jaar in ons bezit hebben, te mogen bekijken. Laat ons hopen dat we dit kunnen aanvullen met een glansrijk assortiment nieuwe koi.

Je kan me altijd blijven contacteren op mijn normaal emailadres arendonk@interkoi.eu en ik zal proberen iedere dag een antwoord te geven op jullie vragen

Ook wil ik nog alle mensen bedanken die me een mailtje gestuurd hebben om ons een goede reis te wensen, dit doet me veel plezier.


Reacties

21 reacties tot nog toe

Luc, Ben, Riny, Ans en Frans we wensen jullie een hele goede Koihunt en vooral veel plezier. maar dat gaat met deze groep ook wel lukken.

we kijken naar de nieuwsitems uit en hopen ook nog een glimp op te kunnen vangen van Mo-Masaru.

goede reis!

gr. Stephan en Joyce

Stephan on 16/10/2010 09:19

ook vanaf hier een goede reis gewenst!
en probeer mijn sanke ff te fotograferen en filmen zou ik zeggen ;)

Matthijs on 16/10/2010 11:26

prettige reis,en een zeer goed koihunting he,geniet er maar van

rudy on 16/10/2010 12:18

Luitjes allemaal een goede reis en heel veel plezier.

willem on 16/10/2010 13:19

Hey wereldreizigers (Ans en Frans),

Wij wensen jullie een goede reis en een heerlijk verblijf in het land van de rijzende zon. Hou ons op de hoogte van jullie belevenissen.

Groetjes,
Marja, George, Michelle & Roy

George on 16/10/2010 14:20

Nog even langs deze weg... Vooral heel veel plezier en geniet van het land en de mensen! Ik hoop dat jullie vinden wat jullie zoeken tegen redelijk normale prijzen!
En doe Brian de groeten en wens hem beterschap ;-)
Mvg
Ton

Ton on 16/10/2010 15:40

Doe dat goed ginder,en laat ons op tijd meegenieten van mooie foto's.En dit hoeven niet altijd koi te zijn,

johan on 16/10/2010 19:22

Allemaal een hele goede reis en geniet samen van deze ongetwijfeld weer bijzondere reis,daar zal Luc dank zij zijn goede connecties in het land van de rijzende zon ongetwijfeld voor zorgen. En Luc laat ons weer dagelijks genieten van uw belevenissen verteld op uw eigen bijzondere open wijze, ik besef dat het veel van uw energie vergt maar het wordt hier bijzonder gewaardeerd.
Heel veel succes allemaal

Geerard on 16/10/2010 22:02

Na mijn opbeurend sms-je van deze middag aan de hele bende, kort voor het opstijgen in Schiphol (naar ik schat), kan ik mij alleen maar aansluiten bij al de positieve en bemoedigende reacties die we hierboven kunnen lezen.

Ik kan alleen maar zeggen: een heel plezierige reis gewenst, geniet er met z'n allen van, ga ervoor (als het op kwaliteitskoi aankomt) binnen de limieten van het budget, en laat ons via foto's en filmpjes mee genieten van al het moois (hoeven volgens Johan niet altijd koi te zijn, mogen dus ook mooie vrouwen zijn als ik het goed begrijp).
Zelf ben ik alvast heel benieuwd naar mijn azukari evenals naar de nieuwelingen van de koihunt. Spannend toch, de zogenaamde trill bereikt stilaan zijn hoogtepunt!

Aan Frans en Ans: tracht jullie zelf wat in te tomen als jullie bij SFF passeren, op gevaar af dat ik anders jaloers zal worden (grapje, alhoewel . . . ).
En Luc, vooraf reeds bedankt voor al de tijd en energie die je er weer gaat insteken om de thuisblijvers met foto's en filmpjes warm te maken. Hoop alleen maar dat ik het niet al te warm ga krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes, en doe het daar goed allemaal.

Martin on 17/10/2010 00:02

Even laten weten dat we zojuist geland zijn. Het is hier nu 14.15 uur. We zitten nu in een hotel in yokohama (niet Okayama) en gaan zo dadelijk de streek verkennen, wat eten, en uitrusten. Morgen begint de trip naar Niiagata. Ik zal deze avond wat foto's proberen te posten, maar nog niet van vissen...

luc on 17/10/2010 07:26

Goed om te horen dat jullie veilig geland zijn. goede vlucht gehad?
Luc, je zal geen tweede keer een vergissing maken tussen yokohama en okayama...

stephan on 17/10/2010 09:37

Hallo Ans en Frans (en de anderen natuurlijk ook),
hebben jullie een goede reis gehad? Beetje kunnen slapen?
Veel plezier en "veel visjes kijken".
Groetjes van Nanco, Yannick, Tijmen, Twan en Jeanine

familie Habraken on 17/10/2010 10:20

Happy koihunt!!!

Barrykoi on 17/10/2010 10:36

bli dat jullie goed zijn aangekomen, de meisjes zijn niet komen slapen want helena
was ziek geworden; succes en veel koiplezier xxx

raymonda on 17/10/2010 11:13

heel blij dat jullie goed zijn aangekomen nog een zeer prettige reis verder

ann on 17/10/2010 11:14

beste luc en riny en ben frans en ans veel plezier in japan ..
geniet ervan .
luc niet te veel kopen he .
mvg rik slijkoort

rik slijkoort on 17/10/2010 13:09

Veel geluk en veilig weer thuis.
En zodra je de Yamamatsu's op de plaat of film hebt. Wil ik ze meteen zien,haha.
Verder ben ik niet zo ongeduldig hoor.

patrick on 17/10/2010 13:25

veel plezier in japan gewenst.
ben benieuwt wat het dit jaar brengt.

theo on 17/10/2010 18:40

Jullie allemaal hele prettige dagen en goede zaken. Geniet ervan.

marco on 17/10/2010 19:34

Goede reis en veel plezier!

Brian on 17/10/2010 21:51

Martin AUB, ik had het over het landschap . :) :)

johan on 18/10/2010 08:13