Laatste nieuwsbericht vanuit Arendonk.

Laatste nieuwsbericht vanuit Arendonk.Morgenvroeg gaat het richting Japan. De vlucht duurt ongeveer 11.30 uur vooraleer we in Osaka landen. Nadien moeten we nog een 2-tal uur met de Shinkansen naar Okayama.

Ik hoop dat ik me ditmaal niet vergis zoals vorige keer, en wel goed de naam van de stad doorgeef, Okayama in plaats van Yokohama. Het scheelt me in ieder geval enkele uurtjes. Het is nu een plezierige anekdote om te vertellen, maar toen was het echt balen

Is dat ondertussen weeral 3 jaar geleden ? Pfff, wat gaat de tijd toch snel. In ieder geval komen we rond de middag aan in Okayama als het goed is. Ik veronderstel dat we dadelijk doorrijden naar Momotaro om al eens kennis te maken en wat rond te kijken. Misschien heb ik dan al de gelegenheid om een aantal foto's en filmpjes te maken.

Terwijl ik dit aan het schrijven was, skypte ik met Japan om bepaalde zaken te overleggen, en tegelijkertijd ging de telefoon op de achtergrond. Het was Daisuke die zei dat onze vissen donderdagmiddag allemaal binnen zouden zijn. Zo zie je maar hoe klein de wereld geworden is, en dat afstanden geen rol meer spelen.

Ik hoop dat jullie me blijven volgen op onze reis naar Japan, en ik zal proberen dagelijks een update te geven van onze resultaten. Moesten er nog mensen zijn die naar iets op zoek zijn, laat het me dan weten.

Reacties

20 reacties tot nog toe

Een goede reis en veel succes met de onderhandelingen.

Jur on 01/11/2011 08:28

he luc en companie,wens jullie een goede reis en een goede koihunting

M.VC on 01/11/2011 09:01

Laat de filmpjes maar komen, we kijken er naar uit .
Veel plezier en een mooie reis, laat de yennen maar rollen .

Marcel D on 01/11/2011 09:36

Heel veel plezier!
Ben heel erg benieuwd naar de Taniguchi's!
En hou je verstand erbij met al dat moois.....
0.935 euro is 100 yen! Nog lang niet wat het geweest is......

Ton on 01/11/2011 16:11

Beste Luc,
Wil je aub als je in Japan bent na een tacho showa uitkijken en een mail sturen als je er een kunt vinden het moet vrouwelijk zijn en graag over de 50 cm.
Mvg. Simon Barbier.

simon barbier on 01/11/2011 16:49

Peter en ik wensen jullie een heel goede reis, een fijn verblijf en heel veel mooie aankopen toe.

Veel plezier en kom veilig terug!

Noëlle on 01/11/2011 18:24

Luc,

we wensen jullie een hele goede en fijne trip in Japan. iets in mij verlangt ook weer heel erg om terug te gaan naar Japan. de reis in 2009 heeft mijn ogen echt geopend en kan mij nog zo goed voor de geest halen hoe ik het heb ervaren. een onvergetelijk mooie ervaring waarvoor ik je nog steeds zeer dankbaar ben.

ik kijk al een maand uit naar het moment dat jullie naar Japan gaan. kan dan ook niet wachten op de eerste nieuwsitems.

waar ik uiteraard ook erg naar uitkijk is de evaluatie van onze Taniguchi. wat mij betreft mag je helemaal los gaan qua filmpjes en foto's als je haar ziet. maar dit geldt natuurlijk ook voor de rest van de overige costumer koi.

kwaliteit koi aankopen is geen gemakkelijke opgave en dat zal met de huidige Yen nu helemaal niet makkelijk zijn. Luc, je zal al je creativiteit in de strijd moeten gooien. maar dit is jou als geen ander toe te vertrouwen.

nogmaals heel veel succes en plezier met je crew.

gr. Stephan, Joyce en Lian.

Stephan on 01/11/2011 18:57

Ook vanaf hier heel veel succes in japan!

Matthijs on 01/11/2011 19:18

Luc veel plezier en succes in japan en we wachten de mooie verslagen af altijd leuk om telezen en zo nog mee tekunnen genieten

pieter on 01/11/2011 19:28

Goede reis en veel succes

patrick on 01/11/2011 19:29

Luc,houd je vooral niet in.Alle Belgische strategieen uit de hoge hoed!
Taniguichi's,Momotaro's filmpjes,nooit genoeg!
About Koi,denk dat er toch een markt is voor mooie Sanke's....de laatste reeks in gedachten houdend.
Moet bij deze beide kwekers zeker geen probleem zijn,hoogstens de prijs.
Voorzichtig,en vooral geniet ervan!

Gr.Jack.

jack on 01/11/2011 19:39

Beste Luc,

Goeie reis, laat de yen maar rollen... zoek de koi die je wil.
Ik wens u een goede ikeage toe.

Laat de filmkes en foto's maar komen...
Geniet ervan.

kurt on 01/11/2011 19:52

Beste Arendonk Crew,
Vanuit Schagen een zeer succesvolle trip toegewenst.
Sluit me aan bij alle woorden van mijn voorgangers en voor wat betreft berichten en behaalde resultaten, de legandarische woorden "vol verwachting, klopt mijn hart"!
We'll meet again.
Groeten, Dick

Dick on 01/11/2011 20:03

een hele goede koihunt,veel plezier en gezond terug komen allemaal

Geerard on 01/11/2011 21:28

Bedankt voor al de fijne reacties. Ik sta nu op het punt om te vertrekken naar Schiphol. Ben en Frans moet ik nog gaan ophalen, en dan 11.30 uur in het vliegtuig. Ik weet niet wat de reis zal brengen, maar bedankt voor de vele opdrachten. Ik zal proberen datgene te zoeken wat je me doorgegeven hebt.

Je zult de eerste koi vermoedelijk binnen 2 dagen zien verschijnen. De afspraak met Momotaro is al gemaakt, en dat zullen dan uiteraard ook de eerste foto's worden.

luc on 02/11/2011 07:09

Luc & Co

Ik volg met belangstelling jullie reisverslag mee op.
Behouden reis & succes!

LucDD on 02/11/2011 10:06

goede reis ! en behouden terugkomst xxxxxxxxxxxxxxx

Raymonda on 02/11/2011 17:30

Ja laat ons maar meegenieten van jullie belevenissen ,maar dat zal voor luc geen probleem zijn denk ik .grtjs

paul on 02/11/2011 18:00

Beste Luc,
Heel veel plezier gewensd.
Ik ben zeer benieuwd naar al het moois dat je daar tegenkomt.

Serge on 02/11/2011 18:39



うまうまと, しゅびよく, まんまと, 旨々と, 旨旨と, 首尾よく, 首尾良く