Nog een nieuwsitem op de valreep.

Nog een nieuwsitem op de valreep.Morgenvroeg heb ik geen tijd om een nieuwsitem in elkaar te steken, daarom nu nog eentje op de valreep.

Ik heb alles al klaargezet om morgen de herschikkingsdag te organiseren. Door omstandigheden is dit morgenvroeg niet mogelijk, maar toch al een kleine indruk voor morgen.

Ik heb 10 stoelen klaarstaan voor mensen die mogelijk interesse hebben, maar ik weet eigenlijk niet wat ik kan verwachten. Iedere koi zal één voor één door de menigte :) worden geduwd, en vooraf kan je een kijkje nemen in de vijver waar als dit moois zwemt..

Neem nu nog even vlug een kijkje naar de prachtige showa, het hartje, want die zal ons morgen verlaten. Bloedstollende showa van Yamamatsu, door iedereen gegeerd. Als je deze vissen zo rond ziet zwemmen, dan kan ik alleen nog maar met tevredenheid kijken. Ik hoop dat er morgen interesse is, maar dat zien we dan wel.

Hier nog een kijkje in mijn nieuwe jumbovijver, waar al onze koi zitten tot 84 cm. Een lust om naar te kijken.

Meer afbeeldingen

Reacties

13 reacties tot nog toe

Prachtig toch, zo'n rolbakkie op wieltjes voor een 'open sales Japanse stijl'.
Echter: toch maar zorgen dat de 'rolling koi' tijdens zijn trip niet op (of naast) iemands schoot belandt :-)

De goede bedoelingen zijn er in elk geval, nu nog de nodige belanstelling. Come on folks!

Martin on 27/04/2012 14:19

Correctie: . . . de nodige 'belangstelling'!
Ja ik weet het, ik ben een (taal)puritein.

Martin on 27/04/2012 14:21

Komt er een stoelendans,en wie geen stoel heeft moet kopen.

Johan on 27/04/2012 18:03

Heel goed gevonden weeral, Johan!
Jij bent ook niet de eerste de beste als het op droge humor aankomt hé. Wat, tussen haakjes, de meeste van onze Nederlandse vrienden hier niet (willen) begrijpen.

Heb van uw ene zinnetje hierboven toch even de slappe lach gekregen, mede omdat er mij tegelijk een beeld voor ogen kwam waarbij Luc het toch allemaal zo serieus bedoelt. Eigenlijk zou hij het inderdaad hebben moeten organiseren zoals jij het hierboven in het belachelijke trekt, de
kassa zou nogal rinkelen, anyway :-)))

Martin on 27/04/2012 19:50

ja sorry Martin,
Ik probeer alles steeds met wat humor te bekijken.Ik kan er niets aan doen .Soms komt dat ook zoals sommige van jou uitspraken verkeerd aan bij andere.
Ik vind het gewoon een tof initiatief wat Luc morgen doet,en hopelijk komt hij veel stoelen te kort.

johan on 27/04/2012 20:34

Niks te sorry, Johan, doorgaan met die humor; wat de Nederlanders er ook van mogen vinden.
Het tweede deel van uw laatste zin is er weer zo eentje! Stel nu eens dat er tegelijk 15 of 20 man op afkomt morgen, dan heeft hij wel een probleem. Dan gaan er bij elke stoelendans 5 of 10 man moeten afvallen die moeten kopen, en komt hij misschien nog wel koi tekort, hahaha :-)))

Martin on 27/04/2012 22:24

Deze Hollander vind het allemaal leuk die Belgen humor,lekker doorgaan!

Gr.jack.

jack on 28/04/2012 12:35

@ Martin
Ik ben zo'n Hollander Martin. En de humor in de berichtjes van Johan vind ik best leuk en spontaan.
Maar wat ik niet snap is dat jij steeds maar denk dat Nederlanders de humor van Johan niet (willen) snappen. Of...... is dat jouw humor. Die snap ik dan inderdaad niet!!

Fred on 28/04/2012 12:51

Jammer dat ik vandaag voorbij moet laten gaan....

Arjan on 28/04/2012 13:39

De afwezigen hadden ongelijk, Arjan.

@ Fred: nog altijd iets te ernstig ingesteld waarschijnlijk! :-)

Martin on 28/04/2012 20:38

@Martin het was geen vrije keuze om niet te komen...helaas was ik een beetje op gebrand na een dag van 18 uur werk..

Arjan on 28/04/2012 21:09

Respect daarvoor, Arjan!
Zou je graag eens ontmoeten in Arendonk, want volgens mij ben jij ook een koikichi in hart en nieren.

Martin on 28/04/2012 21:43

Lijkt mij ook leuk Martin, een dag in de zomer.Dan eens wat afspreken met de mensen die hier vaak te vinden zijn. Koikichi ik heb het even opgezocht... wat een mooie benaming!

Arjan on 28/04/2012 22:22