Nu zaterdag nog open.

Nu zaterdag nog open.Nu zaterdag zal ik nog open houden van 11 tot 16.00 uur. Mensen die nog koi willen zien, of willen aankopen, zijn natuurlijk welkom.

Daarna zal ik een tijdje uit de running zijn, want ik ga eventjes op vakantie. Het is niet zeker of ze WiFi hebben, maar moest het niet zo zijn, dan ga ik even uit de ether.

Dus zaterdag 4 februari ben ik gesloten, en zaterdag 11 februari ben ik weer aanwezig. Hopelijk wordt de lente dan weer ingezet, en kunnen we ons gaan verheugen op de komende lente, onze nieuwe bewoners, en vooral de zon....

Vanaf 11 februari gaan we ons vooral focussen op de ontwikkeling van de koi en de klanten als gast. Zoals steeds zullen we iedereen zoveel mogelijk in de watten leggen, en kan iedereen rekenen op een warm onthaal. Tot zaterdag of tot binnen enkele weken.

Reacties

36 reacties tot nog toe

Geniet er van luc. Ik moet even wat commentaar geven op je nieuwsitem. Voor mij zijn jullie één van de weinige bedrijven waar je je altijd welkom voelt. Onmiddellijk sta je klaar om je voor te stellen, en een kleine rondleiding van je bedrijf te geven.

Wij zijn zaterdag voor de eerste keer komen zien, en onmiddellijk voelden wij ons thuis. Je rondleiding was heel leerrijk, zonder dat je het gevoel kreeg dat je ons iets wou verkopen.

De aanwezige mensen waren ook zeer attent en vriendelijk, waarbij je dadelijk de sfeer van het clubgevoel kon opsnuiven.

Zoals je zelf terecht opmerkte, kan je commercie niet volledig wegdenken in het koigebeuren, want er zijn teveel kosten mee gemoeid. Om je koi in deze omstandigheden te laten opgroeien, en daarmee bedoel ik, de omstandigheden van verzorging, verwarming etc...is een ware opgave.

Wat ik vooral bewonderde is jullie passie en kennis. Doe zo voort.

wim on 24/01/2012 08:34

Geniet van je vakantie!
We gaan je updates toch wel missen de komende weken.

dennis

dennis on 24/01/2012 10:41

Geniet van je vakantie. Waar ga je naartoe ?

marc on 24/01/2012 11:56

goe verlof luc, en geniet er met volle teugen van samen met jouw familie

LucDD on 24/01/2012 12:56

ik ga een 10-tal dagen op cruise in de Middelandse zee. Mijn vrouw moet af en toe ook goed verzorgd worden, en dat zal ik tijdens de cruise eens doen sè.

luc on 24/01/2012 13:14

Je laten verzorgen bedoel je?
Veel plezier en geniet er saampjes van!

Ton on 24/01/2012 13:44

Oeps,die cruise's op de middellandse zee zijn niet zonder risico hoor Luc!
Zorg dat hij bij die eilandjes van de kust blijft......
Misschien ook geen Italiaanse kapitein,wil ook wel schelen.

In ieder geval veel plezier toe gewenst, geloof dat je het wel verdient heb!

Gr.Jack

jack on 24/01/2012 16:01

wens je een goed vakantie toe samen met je vrouwtje,even uitblazen he.

rudy on 24/01/2012 16:49

een hele fijne vakantie en veel plezier

Geerard on 24/01/2012 19:10

Een fijne en een goede vakantie gewenst.
Gr.

Jurian on 24/01/2012 19:13

Luc en Raymonda een hele fijne vakantie gewenst. meer dan verdient en doe maar voldoende inspiratie op voor het komende jaar, want je gedachte helemaal uitschakelen van Interkoi zal je toch niet helemaal lukken. daar ben je veel te veel ondernemer voor.

gr. Stephan, Joyce en Lian.

stephan on 24/01/2012 19:28

Luc hierbij wensen we jou en Raymonda een goede vakantie en een behouden vaart toe. Doe maar lekker veel energie op om er weer een jaar tegen aan te gaan.

Jent on 24/01/2012 19:37

luc en raymonda wij wensen jullie een leuke en een goede vakantie ...

sam on 24/01/2012 19:58

veel plezier alle beide! tot na de vakantie...

Arjan on 24/01/2012 20:47

Een 10-daagse cruise op de Middellandse Zee, zogezegd om zijn vrouw "eens goed te verzorgen" (wat dat ook moge betekenen?) hahaha . . . , laat jullie toch niks wijsmaken mensen, dat is alleen maar een mooi gevonden dekmantel!

Zal ik het jullie wel eens verklappen sè, en geloof me of niet: in het geheim terug naar Japan ja, 10 dagen op zoek (vooral bij SFF) naar een superkoi om dit seizoen onder de naam van Interkoi eindelijk eens GC mee te behalen op één van de shows in de lage landen. Dat is nog wat anders hé, dan een vrouw verzorgen . . . nietwaar?

Martin on 24/01/2012 22:15

Hahahaha Martin, dat is een goeie... Zou natuurlijk kunnen. Luc en vrouw , een goeie vakantie, maakt niet uit waar, als je mekaar maar graag ziet, lekker eten en evt mooi weertje hè! Geniet ervan!!! Volgende week gaat het hier bij ons in Belgie lekker had vriezen...

kurt on 24/01/2012 23:54

Een cruise op de Middellandse Zee of in het geheim terug naar Japan, whatever, maar ik heb daarstraks vergeten iets te vermelden, waar overigens niemand van mijn voorgangers hier over "gevallen" is.

Ik wel dus, maar dan in positieve zin: meer bepaald de slogan onder de foto bij dit nieuwsitem, die vind ik zo suggestief, uniek en origineel dat deze geen verdere uitleg behoeft. In één kleine notendop bevat deze zowat de ganse filosofie van het Interkoi-gebeuren.
Jij dat zelf gevonden Luc? Zo ja, een dikke proficiat hiervoor . . . binnenkort zijn we u ook nog auteursrechten verschuldigd vrees ik.

Martin on 25/01/2012 00:19

Ik moet zeggen dat ik geflatteerd ben met het aantal reacties, dit had ik helemaal niet verwacht. Het sterkt me enkel in de gedachte dat er toch meerdere mensen zijn, die mijn nieuwsitems lezen, en dat het toch loont om nieuwsitems te plaatsen, hoe klein deze ook moge zijn....het schept een band.

Neen, ik ga niet naar Japan Martin om een GC te kopen. Een GC kopen is geen kunst, maar gewoonlijk is het een kwestie van geld, en op je reactie bij wie, ga ik niet reageren. Ik kan je alleen maar zeggen dat ik bij mensen op zoek zou gaan, en niet bij mensen die werken met nummers.

Het grootste compliment dat ik kreeg, buiten het compliment van Hans van t'Viske, die zei dat ik op 3-4 jaar gedaan had, waar hij 20-25 over had gedaan, waren de woorden van Maarten Lammens tijdens een gesprek over een mogelijke GC: Luc, jij hebt geen GC nodig....denk daar maar eens over na.

Ik ga zo dadelijk mijn visjes in de groeivijver bekijken en zien of alles goed verloopt, dus je kan je morgen aan een nieuwsitem verwachten over de groeivijver.

Bedankt voor alle reacties...

luc on 25/01/2012 08:17

Luc, mocht je Mighty Momo tegen komen...ik ben erg benieuwd hoe hij/zij het doet! We wachten met smart op de mooie plaatjes en filmpjes

Arjan on 25/01/2012 08:50

Luc, ik ben benieuwd hoe het met mijn Momotaro sanke vergaat 1111025.
En een fijne vakantie

leo on 25/01/2012 08:55

@Leo... het is duidelijk :-)

@Martin... er staat mij nog in het geheugen dat iemand uit midden Nederland ook dacht een GC te kopen... Zoals we weten is dat niet gelukt.. Wat ik bedoel te zeggen dat het kopen van een GC niet mogelijk is. Een kanshebber kan wel, maar zoals Maarten Lammers al heeft gezegd... Dat is voor Interkoi niet nodig!
Liever zien wij mooie nisai en sansai verschijnen die misschien.. heel misschien kunnen uitgroeien tot een GC... echter daar is geduld en kennis voor nodig! Maar dat is mijn mening....
mvg

Ton on 25/01/2012 09:53

Luc, fijne vakantie met het vrouwtje. Geniet er van samen.
Ik ben nu al benieuwd naar het nieuwsitem morgen

Gr.Gerry

Gerry on 25/01/2012 10:04

Zou toch maar zwembadjes meenemen :)

Johan on 25/01/2012 12:16

Ook van ons een fijn en welverdiend verlof gewenst.Geniet er van!
Fijn dat we nog nieuws over de groeivijver krijgen maar wees voorzichtig hé,niet te veel publiekelijk vrijgeven denk aan de topic die loopt om Koivrienden(kan ik die trouwens weer wat opfrissen)
Thanks voor alles Luc,jij betekend een meerwaarde in het Koiwereldje

Katia on 25/01/2012 12:24

oeioeioeie, helpen zwembandjes nog bij luc?? Ik dacht aan een opblaasbare boot!! Hahaha.
Grapje hè Luc!

leuke vakantie Luc, kijk uit naar uw nieuwsitem van morgen.

kurt on 25/01/2012 12:24

@ Luc,

Uiteraard was mijn eerste reactie louter en alleen als grap bedoeld, want iedereen weet natuurlijk dat je gewoon met vakantie gaat. Ik hoop alleen maar dat jij het ook zo begrepen had, zoniet is er iets serieus mis met mijn humor (misschien te sarcastisch, te pikerend? hoop van niet).

Inhoudelijk, wat betreft het GC verhaal, ga ik natuurlijk wel akkoord met jou hoor, want wie ben ik om je op dit punt tegen te spreken.

@ Ton,
Mijn laatste zin hierboven geldt eveneens ten aanzien van jouw reactie, OK?

Martin on 25/01/2012 13:14

@Martin.. natuurlijk ok! Ik wou met mijn reactie eigenlijk alleen maar aangeven dat een GC echt niet gekocht kan worden.. en dit alleen maar om teleurstellingen te voorkomen! Kanshebbers kopen is mogelijk maar verder... :-) Je bent overgeleverd aan jury leden, conditie van de dag van de koi wat weer afhankelijk is van weersomstandigheden op de show, waterkwaliteit, watertemperatuur enz. enz....

Ton on 25/01/2012 14:46

Nu je het zegt Martin, moet ik toch altijd 10 keer je reactie lezen, want of er iets mis is met je humor weet ik niet, maar hij brengt toch altijd reactie los, en gewoonlijk reactie in de negatieve zin. Ik kan goed begrijpen dat veel mensen het er moeilijk mee hebben.

Jan on 25/01/2012 16:41

beste luc en vrouw ik wens jullie een fijne vakantie toe heb luc wel verdiendt en steun en toeverlaat zn vrouw ook wel geniet ervan en veel plezier.

rik slijkoort on 25/01/2012 18:00

Luc, ik wens u en uw vrouw een behouden vaart, veel gezelligheid en enorm veel rust tijdens de reis.
Geniet van het eten en alle luxe, u heeft het verdiend.
Een man met een gouden hart!

Marco on 25/01/2012 18:21

Hoi luc en Ramonda veel plezier op de boot en lekker chillen en doe voor mij kaptein stubing en gopher de groetjes

huck on 25/01/2012 19:15

Martin , met je humor is niets mis hoor .Het zijn alleen maar doordenkertjes.Je moet ze een paar keer lezen voor je het door hebt.Niet iedereen snapt ze .Gewoon blijven schrijven anders wordt het maar saai.

johan on 25/01/2012 21:11

Tja, je moet hem kennen he...maar hij heeft me al wat kopzorgen gekost hoor...

luc on 26/01/2012 13:57

. . . maar toch ook (letterlijk en figuurlijk) al veel opgebracht voor Interkoi, nietwaar Luc?

Zal inzake mijn (moeilijk) karakter mijn leven (in de reacties) eindelijk trachten te verbeteren, maar hoe dikwijls heb ik dat voornemen nu al niet gemaakt? Ik heb er zelf maar één verklaring voor: de aard van het beestje en zijn opvoeding/opleiding, weet je wel. En hiermee is heel veel gezegd!
Aan iedereen die ik in het verleden misschien pijn gedaan heb met sommige van mijn reacties, mijn wel gemeende verontschuldigingen.

Martin on 26/01/2012 15:02

Hoi Martin, dat was nu een mop van mij he....

luc on 26/01/2012 16:16

Hallo Luc.

Lees net dat je even lekker op vakantie gaat. Dik verdiend zou ik zeggen.
Geniet er maar goed van samen met Raymonda en dan ben je straks weer helemaal opgeladen voor het seizoen 2012.

Tot ziens,

Mike

Mike on 27/01/2012 16:26