Speciale promotie ter ere japanreis

Speciale promotie ter ere japanreisAf en toe moet je iets speciaals bedenken om actueel te blijven. Plotseling krijg ik een ingeving, en gewoonlijk doe ik dit dan.

Ik weet dat ik er soms spijt van krijg, maar soms pakt dit goed uit. De ingeving die ik hier stande pede heb gekregen terwijl ik het nieuwsitem aan het voorbereiden ben, is in mijn ogen een superaanbieding die sommigen onder jullie plezier zullen doen.

Nu zul je je wel afvragen wat de aanbieding is vermoedlijk ?
Ik ga één van de geweldige nisai die ik aangekocht heb tijdens mijn japanreis aanbieden tegen de prijs dat hij normaal moet kosten. Het zal de sandan kohaku KO-V13-0219 worden. Hij komt iedere dag vooraan de pagina te staan op de eerste plaats. Ik heb deze koi genomen omdat ze normaal iedereen aanspreekt en bevalt.

Bekijk het filmpje. Nog even vermelden dat al deze nisai koi grootgebracht werden zonder toevoeging van kleurvoer. De moeder is de 100 cm metende kohaku uit de Mako bloedlijn, met de naam New Mako.

Iedere dag op een niet te bepalen tijdstip zal deze koi 50 euro goedkoper worden en dit gedurende minstens 30 dagen. Met andere woorden zal ze 1500 euro goedkoper kunnen worden, dan de beginprijs van 2950 euro, de waarde van deze koi op dit moment.

Diegene die me het eerst contacteert, en de koopt rondmaakt, krijgt de sandan kohaku tegen de prijs die er op dat moment geldig is. De bodemprijs kan dus zakken tot 1450 euro, een lachertje en tevens een dikke verliespost voor Interkoi.

Er zullen misschien mensen zijn die op de loer liggen om deze koi te kopen tegen de minimumprijs, maar misschien zijn er ook mensen die voldoende geld willen geven voor een koi van deze kwaliteit. Het is in ieder geval zo dat deze koi meer dan zijn geld waard is, en met de respectable maat van 61 cm tot grote dingen in staat is.

Ik ben benieuwd of ik sommige harten sneller kan laten slaan. Ik ben ondertussen terug thuis, en zal vandaag open zijn van 11.00 uur tot 16.00 uur.

Meer afbeeldingen

Reacties

16 reacties tot nog toe

flimpje is niet juist luc!!!!

rudy on 23/02/2013 09:34

Luc, je bent een zeer creatief persoon. je weet iedere keer mensen weer te prikkelen. erg knap en heb er veel respect voor.

stephan on 23/02/2013 09:57

Kan Stephan enkel erin bijtreden! Heel knap om nog maar just terug in tland te zijn...Waar blijf jij uw energie halen? Moet je me toch èèns vertellen Luc!

kurt on 23/02/2013 10:03

Inderdaad foto en film zijn niet dezelfde Koi . Ben eens benieuwd wie er laatst lacht.

Johan on 23/02/2013 10:23

Ik heb 2 sandan gekocht, maar heb geen tijd om het na te kijken. Zal het deze avond of morgenvroeg even doen, want kan het foutje zo dadelijk niet vinden als het de goede film niet is.

luc on 23/02/2013 10:29

Ik heb 2 sandan gekocht, maar heb geen tijd om het na te kijken. Zal het deze avond of morgenvroeg even doen, want kan het foutje zo dadelijk niet vinden als het de goede film niet is.

luc on 23/02/2013 10:29

Mooie actie Luc.

Arjan on 23/02/2013 11:32

Mooie actie Luc.
Je heb weer een aantal hele mooie vissen aangekocht tijden je japan trip.
Complimenten hiervoor.

Gr. Gerry

Gerry on 23/02/2013 12:19

Het probleem van het filmpje is gevonden. Het filmpje van deze koi was niet opgeladen op youtube, en door het vele werk, heb ik de verkeerde link geplaatst naar de sandan kohaku KO-V13-0232.

Ik heb ondertussen het goede filmpje geupload, en dit is de juiste film bij de juiste kohaku...

Sorry ervoor, maar als je niets doet kan je niets misdoen, maar als je veel doet, kan er al eens wat fout gaan.

luc on 23/02/2013 17:42

luc,

hoe zit het met de nummering. Het lijkt erop dat de opensales ook 'veilingcodes' van je hebben gekregen. Het is nu lastig te zien wat veiling is en wat open sale. vind dat altijd een interessant weetje....

arie on 23/02/2013 18:09

Het was kiezen voor mij op het ogenblik van de veiling en het werk ermee achteraf. Ik vond een gewone nummering niet voldoende, en een veilingnummer ook niet goed. Om nu nog een derde nummering erin te brengen vond ik niet geschikt, dus ik heb gekozen voor de veilingnummering.

Indien gewenst kan ik ook een derde nummering hanteren, en het OS in plaats van V gebruiken, als dit gewenst is. Dat is wat werk, maar wil ik gerust doen. Je kan het ook aan mij vragen natuurlijk, en dan heb je dadelijk het goede antwoord.

luc on 24/02/2013 07:13

Het was maar een suggestie. Jij moet doen wat je t beste lijkt. Ik snuffel slechts graag. Heb niet direct n vis in gedachten ofzo. Ik wil iig niet degene zIjn die jou extra werk bezorgt. Fijn weekend!!

arie on 24/02/2013 07:42

En ik ben benieuwd of er iemand deze koi wil kopen ?!grtjs

paul on 24/02/2013 10:59

schitterende vis die kohaku. we gaan dit toppic volgen met grote interesse :-). Het thuisfront heeft me al een maximum opgegeven. We zullen nog even moeten wachten. :-)

wim on 24/02/2013 11:30

toch verandert zie ik...handig!

arie on 24/02/2013 20:03

@ Paul,
Ik twijfel er niet aan dat iemand uiteindelijk deze sandan kohaku zal kopen. De kwestie is natuurlijk aan welke (verlaagde) prijs gezien de kwaliteiten van de koi, maar ik vrees dat Luc er zijn broek aan gaat scheuren.

Martin on 26/02/2013 01:33