Stem op onze koi

Stem op onze koiAls één van onze koi meedoen aan een wedstrijd voor beste koi van de maand, dan moeten wij dit toch ondersteunen of niet ?

Op dit ogenblik is er een koi van ons in de running, namelijk deze Sandan kohaku uit de stal van Momotaro.

Hoe kan je stemmen ?
Ga naar deze website en maak je stem kenbaar door op de foto te klikken en onderaan je stem uit te brengen door op het aantal sterretjes te klikken. Simpel en eenvoudig. Deze koi werd ingezonden door Wilfred, die onlangs eigenaar is geworden van deze kohaku.

Het is een leuke verkiezing waar iedereen op kan stemmen en je kan er een waardebon mee winnen. Maar het gaat Wilfred meer om de eer. Dus laten wij Wilfred even ondersteunen door op zijn koi te stemmen. En zeg nu zelf ? Is deze kohaku je stem niet waard ?

Geef even een seintje als je gestemd hebt, dan kunnen wij dit ook nog even opvolgen. Doen hoor....

Reacties

33 reacties tot nog toe

ik heb gestemd.

luc on 01/12/2010 08:00

Ik ook :)

Jeroen on 01/12/2010 08:22

ook ik heb op deze prachtige koi gestemd zeeer mooi patroon , vond ik zo maar een bentley

bart on 01/12/2010 09:08

Ik ook.

Jurian on 01/12/2010 09:09

Natuurlijk heb ik voor deze koi gestemd. Het is van de mooiste mannen die ooit naar europa zijn gekomen.

willy on 01/12/2010 09:20

We staan ondertussen bovenaan, maar het is toch tof als al de lezers van dit nieuwsitem even de moeite willen doen om op onze koi te stemmen, namelijk de sandan kohaku.

luc on 01/12/2010 12:40

goedenmiddag ,ik heb gestemd

rudy on 01/12/2010 13:29

Hier nog ne special voor Rini geupload. Special voor Rini. Hij is echt goed...

luc on 01/12/2010 13:32

Ik ook ,de mooiste Koi die Luc ooit gekocht heeft.

willemhummel on 01/12/2010 14:25

Heb daarnet ook gestemd, en wel zeer hoog.
Schitterende en elegante/verfijnde mannelijke kohaku, maar dat wisten we al lang.

Martin on 01/12/2010 14:37

ik heb ook mijn stem uitgebracht

peter on 01/12/2010 17:32

Ik heb ook gestemd, vind hem gewoon heel mooi.

Manu on 01/12/2010 17:35

Ook gestemd
Heel mooie Kohaku

Jent on 01/12/2010 17:48

me 2
gewoon een super vis

gerrit on 01/12/2010 18:32

Speciaal voor Rini? Wacht maar, ik bedenk nog wel iets.

rini on 01/12/2010 19:13

ook maar even gestemd

bj en j on 01/12/2010 19:50

ook gestemd,is een kleine moeite en je doet er iemand enorm plezier mee.

johan on 01/12/2010 19:58

ik heb ook gestemdt . mooie kohaku mijn smaak.
mvg rik slijkoort

rik slijkoort on 01/12/2010 20:08

Heb ook gestemd, niet alleen als ondersteuning, maar ook omdat het een pracht exemplaar is.

marco on 01/12/2010 21:49

Ook even een aantal keren gestemd...met een refresh kan je gewoon vaker dan 1 keer stemmen *hint*
erg mooie koi..die ik al vaker live heb mogen bewonderen... de foto doet de vis geen eer aan...ze is veel beter dan de foto toont!

Matthijs on 01/12/2010 22:31

Ook gestemd, prachtkoi trouwens... Zo kennen we interkoi!!!

kurt on 01/12/2010 23:20

Iedereen bedankt voor hun stem op mijn mooie Sandan Kohaku.
Top Luc dat je dit onder de aandacht wilde brengen in je nieuws item.

Nog 30 dagen te gaan, maar de Kohaku staat nu dank zij jullie ruim bovenaan.
Een goed begin is het halve werk.

Wilfred on 01/12/2010 23:21

De stem sttaat erbij Wilfred!
Zeer mooie Kohaku.

jack on 02/12/2010 10:08

Gisteren ook gestemd, weinig concurrentie :)

Stefke on 02/12/2010 15:02

gestemd blijft een mooie kohaku

mark en dennis on 02/12/2010 15:36

wederom een nieuwe stem en laten we hopen dat hij wint

auke on 02/12/2010 21:25

weer een stem voor de veruit mooiste koi

Geerard on 02/12/2010 23:06

@ Matthijs,

De betreffende kohaku is wel een "hij", dacht dat je dat toch wist. (Kleine vergissing van jou?). Reden te meer om in grote getale onze stem er op uit te brengen.

Martin on 03/12/2010 00:16

@ Martin,

zeker weet ik dat het een hij is, echter noem ik een mooie koi altijd liefkozend haar...
goedgekeurd zo martin? ;)

Matthijs on 03/12/2010 07:36

heb ook mijn stem gegeven

stephan on 03/12/2010 09:48

@ Matthijs,

Ja, meer dan goedgekeurd zelfs. Had al wel gedacht dat daar meer moest achter zitten. Wist niet dat jij zo'n fijngevoelige (koi)minnaar bent! :)

Martin on 03/12/2010 10:45

Heb even op de Tancho gestemt, om het wat spannender te maken :D

Tancho on 07/12/2010 12:34

Heb uiteraard ook gestemd ;-)
Zag trouwens dat er volgend jaar een reis naar japan te winnen valt!!

Griebus on 17/12/2010 19:37