Succes gewenst aan de Veluwse koiavond.

Succes gewenst aan de Veluwse koiavond.Ik weet dat er morgen een grote bijeenkomst is van de Veluwse koivrienden.

Hier ken ik redelijk veel mensen van, en het zijn allemaal echte koiliefhebbers in de ware zin van het woord. De relatie tussen Interkoi en deze mensen, gaat al terug naar het begin van Interkoi in 2007 en dit schept toch een speciale band.

Ik herinner me als de dag van gisteren het bezoek van BertJan, Wilfred en nog iemand waarvan ik de naam helaas vergeten ben, toen nog bij mij privé thuis. Ik herinner me ook nog het bezoek van Rinus en zijn vrouw (Jessie geloof ik). Er is altijd een speciale band geweest tussen Interkoi en deze mensen, en goede banden moet je respecteren, of ze nu je klant zijn of niet.

Door het akkefietje met Koi2000 ben ik een beetje de touch verloren. Vroeger volgde ik nog regelmatig via het forum van Koi2000 het reilen en zeilen van deze mensen, maar sinds het verlaten van het forum, ben ik een beetje het verhaal kwijt. Spijtig, maar het is niet anders.

Ik kan dan ook niet anders doen, dan al deze mensen een geweldige avond toe te wensen. Ik weet dat ze ook nog wat prijzen weggeven, want uiteraard heeft Interkoi een waardebon geschonken, maar ik wil hier eigenlijk nog een schepje bovenop doen. Als de verantwoordelijke voor de organisatie dit leest (Arie), en hij contacteert me nog voor morgenavond, dan schenk ik extra nog een showa uit de selectie van Sekiguchi die einde van deze maand binnenkomt. Er zijn op dit ogenblik 5 mensen die een optie genomen hebben om hun eerste keuze te maken, maar bij deze schenk ik een waardebon voor de 6de keuze uit de selectie van Sekiguchi. Als Arie me nog contacteert voor morgenavond, zal ik voor de Veluwse koiavond deze bon nog klaarmaken.

In ieder geval: veel plezier morgenavond.

Reacties

16 reacties tot nog toe

Lijkt me een gezellige boel te zijn daar. Moesten eens een Noord Zuid festijn van maken.

jos on 16/04/2010 08:50

Heel veel plezier morgenavond op de Veluwe!
Trouwens Interkoi Almere heeft ook een waardebon geschonken en daaruit blijkt dat de contacten redelijk Interkoi breed gaan!
@Luc je kan ze tegenwoordig ook volgen op www.koi-dera.nl

Ton on 16/04/2010 09:16

Hallo Luc

Ik kan niet anders zeggen dan super, Luc.
Een geweldige prijs voor de Veluwse Koiavond.

Bedankt voor dit mooie gebaar.

gr Arie.

A.Port on 16/04/2010 13:10

Hallo Luc

Wat een geweldig aanbod.
De bereidheid van diverse sponsoren overtreft al onze verwachtingen.
Ons volgen kan natuurlijk op het zeer gezellige forum van koi dera.

Luc bedankt voor dit geweldige aanbod

bj en j on 16/04/2010 13:39

Ik lees net dat je je nog kunt opgeven voor de veluwsekoi avond.
Op deze link kun je er alles over lezen.
http://koi-dera.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?2880

bj en j on 16/04/2010 13:56

Hallo Luc,

Echt Superrrr dat je ook nog een vis kado wilt doen voor de Veluwse Koi avond, waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat.
Ik ben er Zateravond iig ook bij en de verloting zal een mooie afsluiting van de dag worden.
Chapeau en hartelijk bedankt!

Groet,
Fr@n$.

Fr@n$ on 16/04/2010 17:27

Hoi BJ en J, dat is sluikreklame, dat mag op koi-dera ook niet...
Maar ik zal het laten staan hoor.

@Frans:
en toch niet zomaar een koi nietwaar ? Het zijn Jumbo tosai van Sekiguchi met een certificaat, ik ben er zelf benieuwd naar....

luc on 16/04/2010 18:04

Super dat je dit doet Luc, en dan ook nog een showa van mijn favoriete showa kweker!

Matthijs on 16/04/2010 18:43

ach luc een klein beetje sluikreclame moet toch kunnen.(ik mis nu wel een smilly)

bj en j on 16/04/2010 19:05

bedankt luc
ben wel geen klant maar vindt dit wel een genereus gebaar
super actie van de interkoi club alle prijzen
en dat allemaal voor het goede doel
mvg Gerrit alias kikker

Gerrit Wolf on 16/04/2010 20:32

luc,

super dat je nogmaals aan het kika fonds en warchild doneert
de jongens van de veluwe hebben hun best zeker gedaan om er een geslaagde dag/avond van te maken
en dan nog ter afsluiting een geweldige trekking van alle gedoneerde prijzen
welke hopelijk weer een fenomenaal bedrag op gaan brengen voor de goede doelen

ps, in dit geval word er bij ons ook een uitzondering gemaakt voor sluikreclame luc ;)
dit is geen reclame maar respect voor de donaties aan het goede doel

ps, rini, je weet ze weer te vinde de veluwe jongens

IMMI on 16/04/2010 21:01

Super Luc, erg mooi gebaar en dit alles voor een top doel.
ik zou zeggen: kom ook en geniet mee.
Het zal zeker een geslaagde avond worden.
groeten Johan Frentz

johan Frentz on 16/04/2010 21:38

Moeten jullie allemaal uit dat kleine pannetje eten?

rini on 17/04/2010 00:37

Luc, je hart zit op de goede plaats.
Zoals zo vaak steun je met diverse acties goede doelen, TOP.

Vanaf het begin kom ik een paar keer per jaar in Arendonk.
Altijd gastvrij wordt je ontvangen en de quality koi kun je dan rustig aanschouwen.
Ze doen het prima in de vijver.

Nog een paar uurtjes, de BIG DAY op de Veluwe.
De hele middag een vijvertour, 6 vijvers.
In al deze vijvers zwemmen koi van Interkoi Arendonk.
En 's avonds een volle zaal (80 personen) met koi-freaks.
Veel eten en drinken en een super verloting, opbrengst gaat naar Kika en Warchild.

Bedankt Luc voor de schenkingen.
Interkoi Almere, Ton, ook super bedankt voor de waardebon.



Wilfred on 17/04/2010 01:45

halo luc

het is alwwer 2 weken geleden dat wilfred en ik de 2 showas hebben opgehaald en dat we altijd hartelijk worden ontvangen in arendonk
en dat kan je ook zien aan gulle giften die jij de VKA hebt geschonken
ik sluit mij dan ook aan bij de woorden van wilfred


Nog een paar uurtjes, de BIG DAY op de Veluwe.
De hele middag een vijvertour, 6 vijvers.
In al deze vijvers zwemmen koi van Interkoi Arendonk.
En 's avonds een volle zaal (80 personen) met koi-freaks.
Veel eten en drinken en een super verloting, opbrengst gaat naar Kika en Warchild.

Bedankt Luc voor de schenkingen.
Interkoi Almere, Ton, ook super bedankt voor de waardebon.


ook de andere sponsoren hartelijk dank

ook op de jaarlijkse BBQ van interkoi zullen de mensen van de veluwe aanwezig zijn
kijken hier ook weer naar uit


gerrit on 18/04/2010 10:06

haha..rini.. ik heb genoeg gehad uit dat kleine pannetje hoor ;)

Matthijs on 21/04/2010 20:25