Veiling Momotaro 2 februari

Veiling Momotaro 2 februariHet is voor de eerste keer dat ik Daisuke het woord tategoi in hun voorstelling van de koi voor de veiling heb zien gebruiken.

Wie eventueel een bod uit wil brengen op één van deze koi, gelieve met mij contact op te nemen om de voorwaarden te kennen. Binnenkort zijn er filmpjes van beschikbaar, en misschien is het verstandig om deze even af te wachten.

Meer afbeeldingen

Reacties

17 reacties tot nog toe

Is weer een fraai stelletje! Zitten een paar zeer mooie tussen! (mijn smaak dus:-))
mvg
Ton

Ton on 18/01/2010 12:10

Da's weer een ernstig gevalletje 'hebbe-hebbe'....

En zeg nou niet dat dat typisch iets voor vrouwen is, want volgens mij denken mannelijke koiliefhebbers dat nu ook wel! ;-)

Noëlle on 18/01/2010 15:37

er zitten voor mij drie bijzonder mooie showa's tussen en twee geweldige sanke's
maar ja als Daisuke het al over tategoi heeft dan zullen de prijzen er ook wel naar zijn. Maar wie weet heeft onze Luc-San geluk

Geerard on 18/01/2010 18:05

Jaja Noëlle hier is het ook hebbe hoor vb nr 14 en 23 en nrs .... daar zou ik wel een paar andere koi voor ruimen hihi .grtjs

paul on 18/01/2010 18:09

mijn keuze zou zijn showa nr 12 en sanke nr5, zitten lekkere koi's bij

rudy on 18/01/2010 19:22

Mijn favorieten zitten deze keer in de showa's.
1-18-41, en nu maar hopen dat de aziaten ze minder vinden..... :-)

Ton on 18/01/2010 19:53

ben het met je eens Ton ,zeker nr 18
kan mij bekoren maar moet dit verstek laten
gaan want hier is binnenkort een tategoi op komst.

henri on 18/01/2010 20:15

ik zou gaan voor nr 10-14 -37 mooie showa's voor de toekomst

pieter on 18/01/2010 20:54

@ Geerard Pas op met Daisuke... ook hij weet wat verkoopt (tategoi dus) en hij is best commercieel! Dat het stuk voor stuk toppers zijn is een feit maar zijn ze dat niet altijd op de Momotaro veilingen? Ik denk alleen dat ze nu ook wel een beetje merken dat de economische crisis ook in het oosten heeft toegeslagen en hij zal dat direct merken in zijn verkopen.

@ Henri heel veel sterkte met de bevalling en alvast veel plezier met de tategoi :-)

Ton on 19/01/2010 08:13

Ik zou nummer 2 van de Maruten Ryu wel willen.
Deze mag wel naar kampen komen.
ene ook hier is zeer binnenkort een tategoi op komst :-)

Frenzul on 19/01/2010 10:22

Vruchtbaar jaar geweest... 2009... Crisis maar niet op dat gebied :-)

Ton on 19/01/2010 11:41

No1 van de bentley Kohaku is toch wel mijn favo..maar hier zullen de prijzen wel naar zijn ;)

Mark on 19/01/2010 11:57

Ja dat is natuurlijk ook handig om te weten.
Wie kan hier een antwoord op geven.
groeten Johan

frenzul on 19/01/2010 14:38

Toch mooi om te zien dat de keuze van iedereen veschillend is .
Mijn keuze is bij de showa,s 42 . kohaku 2. sanke 4 .

Ben Doorakkers on 19/01/2010 15:14

Showa 10 en 41 pfffffff. WAT een krachtige uitstraling !!!

Joost Verbeek on 20/01/2010 15:22

Showa's 12 - 37 en 41 hebben bij mij de voorkeur

Jan on 20/01/2010 19:29

Showa nr 41 een droomkoi.

rob on 20/01/2010 22:50