Voorstelling BKS deelnemers II

Voorstelling BKS deelnemers  IIZelf ben ik zeer blij en trots op de prijs van adult Tategoi. Ik heb gisteren nog een mooie foto ontvangen van René Gerritsen van dit prachtbeest dat door Matthijs en Polleke werd uitgekozen bij Takigawa in maart van dit jaar.

Begrijpelijk dat er een aanpassing in prijs zal zijn na deze verdiende zege. Bovendien zitten er nog enkele bijzonder mooie Takigawa kohaku in Arendonk die de moeite zeker en vast waard zijn om te bekijken.

Nog even vermelden dat eventuele verkopen nu zaterdag gepaard gaan met de bekers die ze gewonnen hebben, of de bijhorende oorkondes. Bovendien doen de koi die aan de show hebben meegedaan het bijzonder goed. De respectievelijke eigenaars mogen zich klaar maken om de koi op te komen halen. Dan kunnen wij ook verder gaan met de lopende gang van zaken.

Sanke 1204007
Geen prijs behaald.
Kweker: Kanno
Lengte: 47 cm

Sanke SA-V14-0461
Geen prijs behaald.
Kweker: Momotaro
Lengte: 59 cm

Showa 1403011
Geen prijs behaald.
Kweker: Isa
Lengte: 55 cm

Showa SH-V11-1171
Geen prijs behaald.
Kweker: Momotaro
Lengte: 59 cm

Ginrin soragoi 1403002
Geen prijs behaald.
Kweker: Maruhiro
Lengte: 64 cm

Shiro Utsuri 1403024
Geen prijs behaald.
Kweker: Kaneko
Lengte: 64 cm

Kohaku 1403092
Senior Tategoi.
Kweker: Takigawa
Lengte: 63 cm

Ik heb er nog een foto bijgedaan van het overzetten van de godan sanke. De volgende detailfoto zegt alles....(let vooral op Martin)

834 unieke bezoekers waren op de site gisteren
Stand rampenfonds: 650 euro





Meer afbeeldingen

Reacties

17 reacties tot nog toe

Takigawa heeft gewoon echt goede vissen!!!
Waar je in Nederland nog lang van kan genieten. Sterke koi met weinig problemen.
Luc weet jij hoe het met filip is?

pascal on 25/06/2014 08:53

@Pascal. Ja, ik weet hoe het met Filip is. Er is bijna dagelijks contact en morgen komt Filip naar Arendonk om het één en ander te bespreken.

luc on 25/06/2014 09:15

en Martin, alles goed met de koi ondertussen ? Wel mooie reactie van Maarten vind ik.

jan on 25/06/2014 09:19

Hoe gaat het met hem? Zal wel niet zo goed met hem gaan. Wand je geeft niet echt antwoord. ....
Hoop dat er genoeg geld binnen komt voor n nieuwe koi!

pascal on 25/06/2014 09:59

Mijn allerbeste collega's....ik zal eventjes kort reageren...sorry,maar uitgebreid gaat voorlopig nog niet...ik hoop op jullie begrip daarvoor.
Ik heb het nog steeds heel moeilijk met het verlies van mijn geliefde koi...het doet pijn als ik er aan denk hoe ze moet geleden hebben...vergeten zal ik ze nooit!!
Dank U Luc en al mijn collega's vrienden voor jullie morele steun..!!!!

Filip on 25/06/2014 11:46

De Kohaku , mijn lievelings variëteit . Waarom , zie foto mooi mooi mooi .

Johan on 25/06/2014 21:16

Voor mij balen en ....

Johan van R on 25/06/2014 21:39

Dat is een vrij onbegrijpelijke reactie Johan. Als je A zegt zou je ook B moeten zeggen zodat we dit begrijpen.

mark on 26/06/2014 07:59

Mark heb me voorgenomen om er niet te veel over te zeggen, maar kohaku was een fantadtisch leuke Koi die nu onbetaalbaar is geworden.

Johan van R on 26/06/2014 11:14

Een kohaku van 63 cm met deze klasse aan deze prijs is toch echt niet abnormaal en meer dan haalbaar voor veel mensen.

mark on 26/06/2014 13:00

Mark daar gaat het mij ook helemaal niet om daarom wilden ik ook niet verder reageren. We zullen zien misschien is het wat voor jou deze Koi voor deze prijs. Luc weet wat ik bedoel en dat is genoeg.

Johan van R on 26/06/2014 13:28

De kohaku nu in prijs verdubbelt ?

lieke on 26/06/2014 17:36

Echt ? Tja dat is dan inderdaad een gemiste kans . Ik denk voor een tatgegoi prijs op de show er ook een prijs mag zijn .

Johan on 27/06/2014 08:15

Je hoort ze nooit, je ziet ze nooit, ze reageren nooit, en plots zijn ze daar.

Johan on 27/06/2014 09:02

Deze laatste opmerking snap ik niet johan on!!!

Johan van R on 27/06/2014 13:19

" Je hoort ze nooit, je ziet ze nooit, ze reageren nooit, en plots zijn ze daar. "

nou inderdaad... dat valt mij ook telkens op!

Matthijs on 28/06/2014 15:45

Snap het helemaal bedankt Matthijs