Wat te doen met de T-Shirts

Wat te doen met de T-ShirtsNog even verder borduren op de T-Shirts die ik heb gekregen van Momotaro.

Ik heb er in totaal 8 gekregen, waarvan 2 op vraag van Rik en Willy, die er dus al 2 in hun bezit krijgen. Maar wat moet ik nu met de volgende 6 T-Shirts aanvangen.

Ik wil deze echter ook niet zomaar weggeven, want dan heb ik er geen plezier aan. Hoe zullen we het dan doen ? Ik kan er moeilijk geld voor vragen en ik kan moeilijk zeggen dat je bij aankoop een een Taniguchi kohaku een Momotaro T-Shirt krijgt.

Ik zal het zo formuleren.
Je kan in het bezit komen van een T-Shirt van Momotaro als je aan volgende voorwaarden voldoet: Ten eerste moet je een klant zijn bij Interkoi, dit vind ik een beetje normaal, want je eigen klanten krijgen tenslotte voorrang. Ten tweede moet je reageren op dit nieuwsitem en vermelden dat je graag in het bezit komt van dit T-Shirt. Tegelijkertijd moet je een mail sturen naar mij met je gegevens. Alle reacties die voor morgenavond 8 uur te lezen zijn, worden als geldig genomen. Indien er meer dan 6 aanvragen zijn, dan moet ik even een eerlijke loting doen, indien er minder zijn, dan zullen er geen problemen zijn.

Ik zal automatisch wel zien wie zich aanmeld.
Ter info: de T-Shirts zijn allen maat XL (wel Japanse maten)



Meer afbeeldingen

Reacties

25 reacties tot nog toe

Ja Luc,

Ik wil er wel één!

Dirk on 27/10/2010 07:16

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er ook wel eentje wil, hoewel mijn laatste aankoop bij u zo'n drie jaar geleden gebeurd is :s

Jeroen on 27/10/2010 08:28

Hola dat is een mooie jeste van jou luc en aangezien dat een fan ben van momotaro wil ik ook wel meedoen voor deze leuke actie ,grtjs en tot ziens .

paul on 27/10/2010 08:58

Hey Luc,

Dat is een goede actie ! Ik hoop dat ik na aankoop van 3 Momotaro koi dit jaar,kans maak voor zón shirt.

Toon on 27/10/2010 09:36

Beste Luc,
Ja ik ben ook te vinden voor zo'n t-shirt.

Marc on 27/10/2010 10:40

Hi Luc,

Zet mij ook op je lijstje.

Frank B on 27/10/2010 11:28

Wie zou er nu niet zo'n mooie en exclusieve T-shirt gratis willen bekomen?
Zeker ook ik hoor! Volgens mij kan je er nu al donder op zeggen dat het tot een uitloting zal komen, wat tenslotte toch ook het eerlijkst is.

Voor alle duidelijkheid, en om het aantal kandidaten dat zich aanmeldt misschien toch wat te beperken, sta me toe Luc om de volgende info er nog aan toe te voegen: uit ervaring weet ik dat de Japanse maat XL overeenstemt met minstens een XXL (om niet te zeggen een XXXL) van bij ons. Het T-shirt is dan ook (veel) te ruim bemeten voor eerder slanke mannen (zoals Rini bijvoorbeeld), en des te meer op het lijf gegoten van mannen met een zware torso (zoals Luc en ik zelf bijvoorbeeld). Lichtgewichten kunnen zich dus beter onthouden, ten einde de kansen van echte gegadigden niet te verlagen! (Dit is GEEN GRAPJE hoor, al laat ik de beoordeling hiervan graag aan de lezers over).

Weerom een gulle actie, Luc, die ons aller appreciatie verdient.

Martin on 27/10/2010 12:03

Ha Luc,

Als fan van grotere Momotaro koi zou ik natuurlijk ook plezierig vinden zo'n T-shirt te bemachtigen !

Jeroen on 27/10/2010 15:15

Beste luc,

Ik zou ook graag in het bezit komen van een t-shirt van de Momotaro farm.

Gr,

Raymond Dirksen

Raymond Dirksen on 27/10/2010 15:31

hoi,luc
voor frans zou ik t leuk vinden om kans te maken op n shirt.

gr ine

ine van heugten on 27/10/2010 15:58

Nou Luc, mijn vijver is grotendeels gevuld met Momotaro koi. dus mij maak je wel blij met zo'n t-shirt.

gr. stephan

stephan on 27/10/2010 16:32

Hoi Luc, zet mij ook maar op de lijst, gr. jan

jan van hoof on 27/10/2010 17:05

Dag luc ; bedankt voor de mooie foto reportages die je dagelijks van in Japan doorstuurde twas fijn om elke avond naar te kijken ; Ik heb nog een mail willen zenden voor die Jas( weetje nog) maar wou U er niet meer mee lastig vallen
daarom deel ik graag aan deze actie mee om toch mischien een t-shirt te winnen
mvg Bart Sandra Matthias en Michiel

bart on 27/10/2010 17:25

@Stephan had jij al niet een mooie jas? Die voor mij te klein was....

Ton on 27/10/2010 17:32

Wat een hoop reacties... Iets gratis? :-)

TJ on 27/10/2010 18:24

Oei, als het een XXXL hier is kan ik het beter aan andere overlaten die er wel in passen.Meedoen om maar bij de hoop te leggen kan ook de bedoeling niet zijn.

johan on 27/10/2010 19:47

Hoi Luc,
Ik ben een echte Hollander, als iets gratis is dan wil ik het zeker hebben.
Ik vind het weer een super actie van Interkoi!!!!!!

Jurian on 27/10/2010 19:48

Ik heb nog geen koi aangekocht in Arendonk, wel klant bij Interkoi Wielsbeke( Belgie) Zodus beste mensen van interkoi Arendonk, geef me een reden om naar Arendonk te komen!!! Greets!!

kurt on 27/10/2010 21:10

@ Kurt , Moet je zeker doen naar Arendonk gaan
mooie en GEZONDE koi en dan niet te vergeten
de zeer goede ontvangst die je van luc krijgt !!!
mvg Bart

bart on 27/10/2010 21:55

Zo Luc je ziet dat je nieuws wel wordt gelezen.
Vooral als iets gratis is.(ik mis nu een smilly)
Ook wij hebben weer genoten van jouw reisverslag.

bj en j on 27/10/2010 22:31

hallo luc mijn zoon noemt taro afkorting van momotaro ook ik ben fan van momotaro farm

mark on 27/10/2010 22:59

Amaai, natuurlijk ook intresse in het shirt, dus mik me ook maar in de loterij-bowl...

Stefke on 27/10/2010 23:39

hopelijk nog niet te laat ,aangezien het grote maten zijn moet dit perfect passen,
dus graag ook in de loterij bowl

grtz

jurgen on 28/10/2010 12:48

wie wil er nu geen t schurt.
noiuw ikke wel.

theo on 28/10/2010 17:39

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....................................

Zo een wil ik er ook wel, maar wie niet haha.

patrick on 28/10/2010 19:20