Zalig Kerstfeest en gelukkig Nieuwjaar

Zalig Kerstfeest en gelukkig NieuwjaarOp deze dag rest er mij niets anders dan iedereen een zalig Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar te wensen.

Reacties

21 reacties tot nog toe

Ik wens jou en jouw familie ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2008. Tot ziens in het nieuwe jaar.

Fred on 24/12/2007 09:49

Hai Luc, aan jou, je familie en al onze koi vrienden wens ik een paar heel fijne kerstdagen, een fantastisch nieuwjaar met mooi weer en mooie aankopen voor in onze vijvers!
Mede namens Cas...

Ton Janssens on 24/12/2007 10:17

Aan de hele familie, maar ook aan alle medewerkers , alle collega-klanten:
sfeervolle kerstdagen en een allerbeste gezondheid voor het nieuwe jaar.

Willy on 24/12/2007 10:19

Prettige feestdagen & beste wensen voor 2008.

Robby on 24/12/2007 10:51

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst voor de hele familie.
tot ziens in het nieuwe jaar.
Rob en familie uit Zeddam.

rob on 24/12/2007 11:25

Fijne feestdagen en een prachtig 2008 gewenst aan de hele Familie.

willem on 24/12/2007 12:41

Aan jou en al je naasten prettige feestdagen en een goed en gezond 2008 gewenst.

Dennis Barten on 24/12/2007 13:36

Fijne kerstdagen en gelukkig, voorspoedig jaar toegewenst.

Gr,

Martijn

Martijn on 24/12/2007 14:39

Jullie ook allemaal fijne feestdagen en een goed 2008 toe gewenst!

Matthijs [interkoi zwolle] on 24/12/2007 16:24

Luc fijne feestdagen voor jou en je familie en een goede jaarwisseling.


Willem.

willem on 24/12/2007 16:35

iedereen hele fijne feestdagen en vooral een gezond 2008 toegewenst.
Enne dat die koi maar tot ware sumiworstelaars mogen uitgroeien.
rini

rini on 24/12/2007 17:08

Rini, als je het niet erg vind zie ik mijn kohaku's liever niet tot SUMI worstelaars worden..heb liever dat ze kohaku blijven ipv dat ze sanke worden ;)

Matthijs [Interkoi Zwolle] on 24/12/2007 18:14

sumi, sumo, summum, ach, had ik die fles champagne voor oud en nieuw nu toch maar niet aangebroken..
bedankt voor de correctie, Matthijs

rini on 24/12/2007 18:30

Haha..zo was ie niet bedoeld hoor..vond hem gewoon wel leuk haha!
en die fles champagne..ik denk dat je er nog wel 1 extra op voorraad hebt toch?

en nog op karperjacht geweest na de laatste fotos? zonee dan moeten we denk ik komend najaar maar eens bij toshio sakai gaan vissen..kijken of we zijn monster van 1.30 aan de haak kunnen slaan haha!

Matthijs [Interkoi Zwolle] on 24/12/2007 18:38

Luc en Rini,

ik wens jullie en jullie familie ook zeer fijne feestdagen toe en alvast een gelukkig nieuwjaar.

We spreken en zien elkaar zeker weer in het volgende jaar! Ik hoop dat jullie op dit concept door zullen gaan met het verkopen van exclusieve koi en de zeer waardevolle informatie omtrent deze fantastische hobby.

Groeten Stephan van Westen

Stephan van Westen on 24/12/2007 18:45

Waar je ook bent en wat je ook doet vanuit Brabant een welgemeende kerstgroet,
Veel geluk, gezondheid voor iedereen en met elkaar
Wij wensen jullie allen een gelukkige kerst en een geweldig goed nieuwjaar!

Ben en Riny Doorakkers

Ben en Riny on 24/12/2007 20:31

Fijne kerstdagen en alvast een heel goed 2008 toegewenst!

Vanuit Almere,
Brian

Brian on 24/12/2007 22:16

Hallo iedereen,
Beste wensen en veel plezier in 2008 en veel genot met de koi's en de vijver. Aan het Interkoi team veel succes en zet verder op de zelfde weg het is leuk om jullie te volgen op deze tocht en leerijk voor beginners als mezelf.

Bert

bert pocquet on 25/12/2007 10:44

aan u allen;

super fijne kerstdagen en dat jullie maar een hoop goeds mag overkomen in 2008.

Lotty & Rody

rody on 25/12/2007 11:45

Luc en co,

Een zalig en gezond 2008 toegewenst!!

En veel mooie koi!

groetjes David

David Sartelet on 26/12/2007 16:43

Voor iedereen een geweldig 2008 gewenst, dat we nog veel mogen genieten van onze prachtige koi

groetjes
Frank