Zondag 20 mei, grote opendeurdag.

Zondag 20 mei, grote opendeurdag.Naar jaarlijkse gewoonte zal ik een opendeurdag houden, en dit jaar is zondag 20 mei uitgekozen.

Het goede weer is besteld, de barbeque staat klaar, en hopelijk kunnen de koi genieten van iets warmer water.

Inschrijven is dit jaar echter niet verplicht. Ik zal de deuren opendoen om 11 uur om je welkom te heten, en daarna is het een kwestie van gezellig samenzijn.

Vanaf 13.00 uur zal de bbq de nodige hapjes voorzien, terwijl drank en koffie natuurlijk altijd vrij te verkrijgen is.

Ondertussen zullen de nieuwe koi reeds enkele weken zijn aangekomen. Dit jaar zullen er veel koi zijn die reeds jaren bekend zijn, en die nu hun opwachting maken. Het nog overblijvende trio van Yamamatsu zal te zien zijn, in onze ogen 3 wonderbaarlijke kohaku, de godan sanke, de shiro van Tamaura van 80 cm, en vooral een groot aantal HQ tosai, die zeker en vast menig hart zullen stelen. In totaal zullen 50 nieuwe vissen van hoge kwaliteit de vijvers bevolken.

Iedereen is welkom. Inschrijven is niet nodig, maar moest je toch van plan zijn om te komen, stuur me toch een mailtje, dan heb ik een klein idee van het aantal mensen dat ik kan verwachten.

Tevens zullen er speciale acties worden gedaan, die ik in de loop van de volgende weken via het nieuws zal doorgeven. Als hoogtepunt zal er ook een enorme prijs te winnen zijn, maar daarover later meer.

De vorige jaarlijkse barbeque"s zijn altijd memorabele dagen geweest, laten we de traditie dan ook in deze geest verder zetten. Iedereen is van harte welkom...

Reacties

16 reacties tot nog toe

20 Mei staat genoteerd!!

Arjan on 30/04/2012 08:51

Ik heb dringend een andere baan nodig, eentje waar je niet elke zaterdag moet gaan werken ;-)

Jeroen on 30/04/2012 09:29

Ik heb storingsdienst dat weekend... maar ik ga vast iemand vinden die met me wil ruilen..... @ Jeroen, dan moet je niet bij Luc gaan werken dan ben je 7 dagen per week in touw....

Arjan on 30/04/2012 09:39

Volgens mij is de titel niet correct,moet zeker Zondag staan !
Dus Jeroen,nog steeds geen andere baan nodig.
Net die Zondag in Mei dat ik niet kan....

Gr.Jack.

jack on 30/04/2012 10:46

Jammer Jack dat je er niet bij kan zijn.

Arjan on 30/04/2012 10:52

Mooi en gewaardeerd initiatief weerom, Luc, dat moge duidelijk zijn!
20 mei staat vanaf nu met rode stip aangeduid in mijn agenda.

@ Jack: hoe is het in godsnaam toch (on)mogelijk? Omgooien die planning, zou ik zeggen, dit is een geval van heirkracht!!!

Martin on 30/04/2012 11:37

Er staat toch zondag .? :)
Het was moeilijk kiezen....
Vissen moesten lang genoeg binnen zijn. 13 mei Lentefeest voor mijn petekind en daarna is het al bijna tijd voor Appeltern. er bleef niets anders over...

luc on 30/04/2012 12:44

Zekers, hier maak ik tijd voor vrij !

Ray on 30/04/2012 19:22

kijk we gaan de traditie voortzetten. staat met stip genoteerd in mijn agenda. Jammer Jack dat je er niet bij aanwezig kunt zijn. Dick wel van de partij?

@martin, wanneer staat jouw open (vijver) dag gepland.

stephan on 30/04/2012 20:22

Ik zal er zijn!
Heel veel succes vanavond op Schiphol!

Ton on 01/05/2012 08:33

Sorry... morgen avond :-)

Ton on 01/05/2012 08:33

Jack, "wat flik je me nou"? Wat kan er belangerijker zijn, dan ons jaarlijkse event bij Interkoi????? Je laat me toch niet alleen "afdalen"?
Gr. Dick

Dick van Excel on 01/05/2012 12:34

Tuttut, eerst stond er zaterdag ;-p
Ik ben sowieso op zoek naar een nieuwe job, bij mijn huidige laat mijn baas mij niet ontplooien, zoals dat zo mooi gezegd wordt. ;-)

Jeroen on 01/05/2012 16:22

Beste allen,

Heb Jack zo als, weten te overtuigen van het feit, dat enkel een familiedrama ons mag weerhouden om af te reizen naar de jaarlijkse happening in Arendonk. Het lijkt er dus op, dat de mannen uit Noord Holland van de partij zullen zijn. Gr. Dick

Dick on 01/05/2012 20:06

@Dick,

Quote: "Het lijkt er dus op . . . ".
Nee nee Dick, laat ons wel wezen, het staat vast dat de mannen uit Noord Holland van de partij zullen zijn. En zeg maar tegen Jack dat het hem geraden is . . ., geen landverraad plegen hé! Doodzonde toch als hij niet zou (kunnen) meekomen.

Martin on 03/05/2012 16:01

hallo luc,ik zal ook van de partij zij, in totaal 3 personen