De vijver van Filip, deel 5

De vijver van Filip, deel 5Aan alles komt een einde, gelukkig maar.

Het is een heel gedoe als je een project zoals dit in je eigen tuin moet uitvoeren. De laatste loodjes wegen dikwijls het zwaarst, maar ik denk dat het eindresultaat boekdelen spreekt.

Ik heb weinig of geen informatie over het filtersysteem ontvangen, maar ik denk dat de foto's voldoende voor zichzelf spreken. Het was een verstandige keuze om toch een trap te metsen bij de ingang van de filterinstallatie, het maakt alles zoveel makkelijker.

Genieten is nu aan de orde van de dag...



Meer afbeeldingen

Reacties

11 reacties tot nog toe

Prachtig Filip , gewoon prachtig . En heb je al nieuwe bewoners hiervoor , en hoeveel gaan er komen

Johan on 10/07/2014 08:37

Dit wordt genieten bij de vijver! Mooi aangelegd Zenkoi.

Tom on 10/07/2014 09:06

Goedemorgen allen,

Luc, je had toch gelijk, meer verstand van koi, dan van voetbal. Heb wel een behoorlijk katergevoel, niet van de wedstrijd, maar meer van de Berenburg. Nog even terugkomend op de diverse spontane acties van de afgelopen dagen. Luc, het is jou zaak en ben het volledig met je eens, een koi van vandaag, kan door verrassende toekomstige ontwikkelingen en naar mate de tijd verstrijkt, meer waard worden. Jammer, dat er door diversen wat " onwetend" op wordt gereageerd en de acties waren naar mijn bescheiden mening, top!

Filip, wat een giga vijverpartij, ga je dolfijnen houden?
Chapeau en heel veel plezier hiervan toegewenst!

Gr. Dick

Dick on 10/07/2014 09:24

Nee..nee geen dolfijnen ,dat wil ik die beestjes niet aandoen Dick -;)...iets te klein hé.
Johan,momenteel zijn er een twaalftal die de overstap maken vd oude naar de nieuwe vijver en binnenkort komen er nog een drietal van Luc bij. De bedoeling is om in de toekomst maximaal 15 volwaardige koi te houden.
Inderdaad Tom die mensen van Zenkoi weten waar ze mee bezig zijn.
Alvast bedankt collega's .gr

Filip on 10/07/2014 10:31

Filip stel je voor 10 kleppers van 80 + .
Droom droom .

Johan on 10/07/2014 10:48

Tja gewoon machtig mooi.
Dat wordt genieten! Koop maar veel voer filip!!!!

pascal on 10/07/2014 13:45

erg mooi Filip, nu nog even de laatste lootjes en dan werkelijk genieten.
Top, geniet ervan

johan frentz on 10/07/2014 14:26

Hey Filip het is al genieten van de foto,s .Wat moet dat wel zijn als je het irl kan zien zo een filterkelder ! Veel beluchting door de airliften en de red-x matten belucht dat zie ik graag en dan nog een bwb ,de pret kan niet op voor de koi .De waterval is mooi geplaatst in het verlengde van de poort naar het andere tuinconcept ;) .Dan nog een onderhouds en energievriendelijk management zo te zien verdikke zo moet een vijver zijn .grtjs en see ya

paul on 10/07/2014 16:14

ik heb zojuist informatie gekregen over het filtersysteem. Ik zal dit morgen in een nieuwsitem vermelden.

luc on 10/07/2014 18:15

Aha zeer goed Luc ik kijk er al naar uit. grtjs