Dag 9....

Dag 9....Vandaag hadden we onze day off voordat we terug vliegen morgen!

We hebben vandaag een lekker rustig dagje gehad! Vanochtend zijn we na het ontbijt even naar de shopping mall onder het station gelopen... We hebben hier een uurtje rond gelopen maar konden echt geen enkele winkel vinden die open was, uiteindelijk lazen we ergens op een bordje dat de winkels om 11.00 open gaan... Das dus echt niet wat wij in onze landen gewend zijn!

Dus maar weer terug naar het hotel waar we even later opgepikt werden voor een lunch bij een italiaans restaurant.
We hebben hier van allerlei dingen geproefd, heerlijk! Wat heel bijzonder was was dat Paul Ashton wist dat het caramel ijs dat ze hier zelf maken het beste dessert ever was!
Echter hadden ze het op, speciaal voor ons werd vanuit een van de andere restaurants van dezelfde eigenaar dit ijs voor ons opgehaald.. Dat zul je bij ons niet zien hadden wij het idee!
Het was dan ook smullen!

Hierna zijn we even de stad in gegaan, omdat Luc graag even wou shoppen bij Chanel, en dat interesseerde ons wel AHUM AHUM AHUM!!!!
Maargoed... het moest even gebeuren!

Hierna zijn wij gedropt bij Okayama Korakuen Garden, een prachtig aangelegd park waar je je echt de ogen uitkijkt. We trokken de conclusie dat zo'n tuintje ons ook wel aan zou staan!
We zeggen dan maar... laat de foto's hun werk doen... Prachtige vormbomen... Tancho Kraanvogels.... Mooie waterpartijen met natuurlijk wat koi erin!
Ook mooie japanse huisjes etc.

Geniet van de foto's zeggen wij..
Dan nu nog een klein verzoekje van ons... zouden jullie op dit bericht allemaal willen reageren als jullie ons hebben opgevolgd, zouden we erg waarderen en zo weten wij ook wie er allemaal van meegenoten hebben!

Hopelijk is het een voorbeeld voor andere hobbyisten die ook eens naar Japan gaan... Wij hadden in ieder geval het idee dat jullie enorm genoten hebben!

Overigens zal er zo af en toe nog wel eens een stukje verschijnen, we hebben nog heel veel beeldmateriaal en hiervan zullen we zo nu en dan eens wat laten zien... Voor ons om alles opnieuw te beleven... en voor jullie om te beleven!

Thanks voor de interesse! We hopen dat jullie het tof vonden!

Paul en Matthijs

Meer afbeeldingen

Reacties

55 reacties tot nog toe

Topreis gehad denk ik, goeie reis terug!

Stefke on 21/03/2014 00:22

Luc mathijs en polleke. Bedankt! heb iedere dag genoten van de verslagen filmpjes en foto's. En natuurlijk van het taniguchi live verslag! Goede terug reis!

Mvg niels

niels on 21/03/2014 02:26

heren,
was een erg goed verslag en leuk om te volgen.
goede terugreis.

gr Richard

richard on 21/03/2014 02:44

Ook ik heb van de verslagen genoten. Was een van mijn eerste werken om 's morgens na te gaan wat jullie meegemaakt hebben. Prachtig verslag. Ik zie dat er daar een paar van genoten hebben.

Roland on 21/03/2014 07:03

Hi Matthijs en Polleke, heel leuk om jullie bezoek te hebben gevolgd. Het draagt veel bij aan mijn beleving van de hobby. Geweldig dat jullie dit hebben kunnen meemaken. gr Jaap

jaap on 21/03/2014 07:34

Mannen,
bedankt voor jullie verslag vanuit Japan ik heb er van genoten.
En ik hoop het zelf eens live mee te maken in koiland.
En een goede terugreis mannen.

leo on 21/03/2014 07:36

Iedere dag volop genoten van deze speciale Japanreis.

Rob on 21/03/2014 07:39

Het waren mooie reisverslagen van echte koi liefhebbers.

Jent on 21/03/2014 07:56

Een onvergetelijke reis voor jullie en een fijne belevenis voor ons.

willy on 21/03/2014 08:29

Goede terugreis. Lees het nieuws dagelijks! Het eerste wat ik doe.
Prachtige aankopen en leuk en uitgebreid vertelt. Super

bram on 21/03/2014 08:59

Bedankt voor jullie prachtige verslagen!!! Jullie hebben er duidelijk van genoten & wij ook...

Kathy on 21/03/2014 09:11

Goe bezig!
zowel op zakelijk als persoonlijk vlak > Prachtige prestatie ...
fijne ploeg
& bedankt voor de verslagen
... behouden terugreis

LucDD on 21/03/2014 10:07

Bedankt voor de verslagen van de mooie reis. Heb er elke dag weer van genoten

Goede terugreis!

Jordy on 21/03/2014 10:11

wij hebben jullie natuurlijkl op de voet gevolgd, maar reageren is niet zo ons ding. We zijn meer van het lezen, haha.

Het was voor ons heel herkenbaar waar jullie geweest zijn.
Goede vlucht terug, Groetjes Frans en Ans

Frans en Ans on 21/03/2014 10:12

Prachtig reisverslag!
Heb er elke avond naar uitgekeken.
Denk dat jullie een onvergetelijke reis gehad hebben, ik ben jaloers :-)
Zou interkoi volgende keer geen Airbus kunnen inleggen :-)
denk dat hij die wel vol krijgt nu ....
Wil ook even vermelden dat ik al maanden graag het nieuws van luc meelees!
Dikke duim voor Hoe je het altijd zo leuk en leesbaar brengt.
Dit seizoen wil ik graag eens tot bij jullie geraken!
Mvg, dvr

david on 21/03/2014 10:35

Pff dat was me het reisje wel. Ook ik heb genoten van de resiverslagen en de koi die zijn ingekocht, vooral die laatste sanke is echt top. Die zouden we eigenlijk met een paar moeten kopen om dan wat prijzen te pakken :-)....

Tom on 21/03/2014 10:49

Hallo Japangangers.

Iedere dag genoten van jullie berichten en prachtige foto's en filmpjes.
Tot zien in Arendonk.
Martien & Hanny.

Martien on 21/03/2014 10:56

Elke dag een paar keer de site gecheckt. Bedankt voor de leuke verslagen, foto's en filmpjes.

Mvg Johan

johan h on 21/03/2014 12:12

Goed werk jongens, leuk dat jullie wat schrijfwerk van Luc hebben overgenomen, ik denk dat jullie een leuke reis hebben gehad. Voor herhaling vatbaar???

Raymonda on 21/03/2014 12:38

Matthijs en Paul,jullie waren goed bezig !
Vermakelijk en informatief.
Volgend jaar weer ?!

jack on 21/03/2014 12:46

Super bedankt...ik heb er elke dag veel leesplezier aan beleefd!

Peter S. on 21/03/2014 12:48

Geweldig om jullie belevenissen te lezen en de filmpjes van de koi maar ook vooral de omgeving waren super leuk!

Dominique on 21/03/2014 12:52

Hoi Matthisakai en Polleotsuka, jullie hebben daar alles bij mekaar een geweldige job gedaan, zelfs voor mijn eigen portemonnee . . .
De website heeft hier continu open gestaan, en dank zij uw dagelijkse boeiende verslagen, in tegenstelling tot de saaie en puur zakelijke items van Luc :-), heb ik er voor de eerste keer sinds jaren zelfs niet eens aan gedacht om nog een extra koi uit de nieuwe aanwinsten van de koihunt aan te kopen.
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn boontjes te weken heb gelegd.

Toch een mooi compliment aan de jongens, nietwaar Luc? :-) :-) :-)

Martin on 21/03/2014 14:04

Heren,

in de afgelopen periode, tijdens jullie verblijf in Japan. heb ik meerdere keren mijn complimenten gegeven. maar doe het graag nog een keer en verwacht dat we middels dit nieuwsitem een record van reacties mogen verwachten. op naar de 50, 75 of zelfs 100 st...

stephan on 21/03/2014 14:47

Ook hier heeft de website continu open gestaan,en is er mij dus ook niets ontgaan (doordenkertje)-;).Eindelijk weer eens goed kunnen slapen na dag en nacht aan die computer gekluisterd te zitten!! Dat zal aan onze drie musketiers gelegen hebben zeker.
Dus bij deze een welgemeende dankjewel voor al dat moois!!!!!!!!!!!!!!!!

Filip on 21/03/2014 15:00

Filip, dat subtiele 'doordenkertje' zoals jij het noemt intrigeert mij, hopelijk hebben we het (weer) niet op dezelfde nieuwe koi gemunt.
Trouwens, ook al had ik er hartzeer van (en jij weet wel waarom), ik denk dat ik je nog mag of moet gelukwensen met de aanschaf van de KO-OS13-0233. De intuïtie van iemand met mensenkennis, weet je wel!
Of heb ik het hier glad verkeerd voor en ben ik aan het raaskallen?

Martin on 21/03/2014 15:32

met enige gezonde jaloezie, heerlijk genoten.

ben on 21/03/2014 16:19

Hier ook dagelijks genoten van de verhalen ! Ook mooi om te lezen dat in het noorden ook genoeg jumbo gosanke rond zwemt.

Ray on 21/03/2014 18:01

Hallo,
Het was puur genieten.
Een vleugje cultuur,een snuifje natuur overgoten met een
pittige saus vol mooie koi.
Schitterend !

Tommy Victor on 21/03/2014 18:20

Hupla, nog ne koigek die jullie verslag heeft gevolgd.
Voor velen een droom, voor jullie is dit werkelijkheid geworden.
Proficiat mannen voor het leuke verslag.
Sandy

sandy on 21/03/2014 18:39

Het waren boeiende verslagen , spijtig dat het eindigd . Luc zen geld zal nu wel op zijn:) . Dus Martin , sponseren

Johan on 21/03/2014 19:00

Tanks mannen.was elke dag genieten! !!!!!!!!

pascal on 21/03/2014 19:00

Elke dag uitgekeken naar het verslag. Heel plezant om te volgen.

Philip on 21/03/2014 19:18

Daar sta ik elke dag graag een half uur eerder voor op.
Bedankt voor al het schrijven en filmen.
Er komen weeral een mooie partij koi's richting Arendonk.

Marcel D on 21/03/2014 19:57

Bedankt Mannen voor het reisverslag,
leuk om te lezen,
goede reis terug

nico on 21/03/2014 20:20

Echt leuk om jullie gevolgd te hebben met alle prachtige nieuwe aankopen en het bij behorende beeld materiaal.
Goede reis terug.
Gr Niels en Mirjam

Niels en Mirjam Groot on 21/03/2014 20:35

Ik heb jullie verslagen met plezier gelezen!
Goede reis terug.

Rik on 21/03/2014 21:44

Elke avond alles gelezen, foto's en filmpjes gekeken en genoten!
Fijne reisverslagen, boeiend en meeslepend.

Goed werk, team Interkoi!

Goede terugreis en tot ziens in Arendonk,

Mike

Mike on 21/03/2014 21:45

Luc, Matthijs en Paul, bedankt dat we hebben mogen meegenieten van jullie reis. De verslagen waren top. Goede terugreis en tot snel bij interkoi.

Remco on 21/03/2014 22:55

Filip (uit Denderwindeke), wat is er nu van? Graag kleur bekennen!

@ Johan,
Ik ben niet vies van sponsoren, maar dan moet het wel gaan om 4 à 5 Interkoi klanten die samen een potentiële GC willen aankopen i.p.v. de koopwaar uit Niigata, anders doe ik niet mee.

Martin on 21/03/2014 23:01

Elke dag was het weer spannend uitkijken naar de nieuwste belevenissen
van het Interkoi trio, en de verslagen waren echt wel boeiend en interressant om volgen. Met Luc als ervaren reisleider hebben Matthijs en Paul hun droomreis kunnen realiseren en zo te zien hebben ze er met volle teugen van kunnen genieten.
Bedankt voor al uw inspanningen dat we dit dagelijks mee hebben
kunnen volgen.
Groeten,
Paul

Paul M on 21/03/2014 23:05

Bedankt iedereen ,het doet mij wat !

paul on 22/03/2014 07:12

Boeiende verslagen en prachtige koi. Thnx.
Gr.Patrick

Patrick on 22/03/2014 08:29

Prachtig jullie dagelijkse verslagen,Dman en Polleke,was mijn eerste werk s'morgens deze te lezen,zou dit ook wel eens willen beleven maar zoals je weet zal dit er wss nooit van komen ,vliegangst 😞,ook respect to Luc om in die drukke periode toch snel antwoord te krijgen op de mails 👍👍👍

Jürgen on 22/03/2014 10:25

Heb genoten van de verhalen die daar beleeft zijn en de prachtige foto's die geschoten zijn.

Sebastiaan on 22/03/2014 11:46

En ik maar moeite doen om 2 of 3reacties te krijgen.....

Luc on 22/03/2014 13:01

De wereld zit soms oneerlijk in elkaar Luc... ik hoop dat jij de voldoening haalt uit het feit dat er dagelijks honderden mensen je site bezoeken en zelfs tijdens je laatste trip over de duizend.

nog 2 reacties na mij en dan hebben we naar mijn idee een mijlpaal, namelijk 50 reacties.

stephan on 22/03/2014 16:52

Heel leuk om alle mooie belevenissen mee te mogen lezen !

jeroen on 22/03/2014 20:52

Ook ik heb jullie drie dagelijks gevolgd. leuk om te lezen wat jullie daar allemaal beleeft hebben.
Gr Harold

Harold on 22/03/2014 21:28

Ik heb de hele reis gevolgd en ben laaiend enthousiast. Verhalen van echte liefhebbers

Gerrit on 22/03/2014 22:05

Thanks allemaal :) dit doet mij goed om te lezen...
Ik ga zeker weer naar Japan... Ik ben bereid mijn vakantie daarvoor op te geven...

Awesome!

Matthijs on 24/03/2014 09:40

@ Matthisakai en Polleotsuka,

Een dikke proficiat met het totaal aantal reacties dat jullie geoogst hebben. Bij mijn weten is dit een nieuw record Luc, of heb ik het mis?

Uw laatste zin net hierboven Matthijs: ik vrees dat uw vriendin/partner het daarmee niet eens is, tenzij je haar dan meeneemt naar Japan . . .
En wie weet komen er dan nog betere/mooiere selecties van tosai uit de bus? Als dat geen compliment is . . . aan uw wederhelft tenminste :-).

Martin on 24/03/2014 15:10

Kan ik daaruit concluderen dat de huidige tosai selectie niet naar wens is Martin? En who knows.. Ik zou dolgraag eens tosai selecteren bij SFF... En dan ook 1 voor jou... Durf je dat aan Martin?

Matthijs on 26/03/2014 08:05

Niigata tosai Matthijs, who cares?
Maar nee man, goed werk geleverd, je kent mij en mijn manier van schrijven onderhand toch wel zeker???

Op uw laatste vraag: affirmative, maar dan wel een echt goeie en beloftevolle tosai sanke hé. Dus geen banale mannelijke SFF overschotjes van 250 € per stuk zoals ik er hier vorig weekend bij een dealer uit de buurt een ganse karrevracht gezien heb, want die vind ik prijs/kwaliteit gezien pas duur . . .

Martin on 26/03/2014 23:35

Haha... Martin... ook in Niigata zijn bizar goede tosai te vinden... Je moest eens weten haha!

En je kent mij ook... ik ga niet voor minder dan wat jij wenst...
Je hebt vast de 2 sanke gezien die ik Luc getipt had afgelopen jaar... Die van SFF.. Die waren ook tosai toen ik ze tipte aan Luc ;)

Matthijs on 28/03/2014 20:43