De winnaar van de showa is bekend.

De winnaar van de showa is bekend.De zon was beloofd, de regen smeet wat roet in het eten, maar het zal de winnaar van de showa geen barst kunnen schelen.

Willem van Interkoi Veldhoven was op tijd ter plaatse om de waardebonnen te controleren. Hij heeft alle namen met de overeenstemmende nummers netjes gecontroleerd en in een mandje gelegd. Bedankt in ieder geval Willem.

Mijn kleinkinderen waren voor deze gelegenheid prachtig uitgedost door Chiquedings, en ik moet zeggen, ze zagen er allen weer prachtig uit. Zij moesten alle waardebonnen uit de mand nemen totdat er één lot overbleef, en dat werd de winnaar. Je zal het kunnen zien op de foto's wie de winnaar is, maar ik weet dat deze persoon heel blij gaat zijn.

Het was in ieder geval een prettige namiddag.

Meer afbeeldingen

Reacties

18 reacties tot nog toe

Stephan,

Van harte gefeliciteerd !

Erwin

Erwin on 14/03/2009 19:36

Stephan Proficiat.

Veel geluk met de gewonnen Showa.

Wilfred on 14/03/2009 19:57

Van harte gefeliciteerd Stefhan,veel plezier met je nieuwe showa.
gr patrick

patrick on 14/03/2009 20:23

't Was een gezellige middag zo samen.

Stephan, van harte proficiat met deze prachtige showa!

En Willem: dank je voor het controleren van alle lootjes, het oprollen van alle lootjes, het vastplakken van alle lootjes... Daar ben je even zoet mee geweest!

Luc,
Wat een prachtige foto van Emma... Zou je me die willen mailen?

PS: Rini, op het moment van schrijven van dit berichtje staat Twente met 1-0 voor.... als ik 't goed heb... ;-)

Groet,

Noëlle on 14/03/2009 20:23

Stephan van harte gefeliciteerd metr deze enorm mooie showa.

bj en j on 14/03/2009 20:36

Stepan van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je ermee gaat doen wat Luc heeft gevraagd aan de nieuwe eigenaar!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ontzettend baal dat ik haar niet heb gewonnen :-)
mvg
Ton

Ton on 14/03/2009 20:50

veel plezier met je nieuwe aanwinst
mvg
bernd

erwin on 14/03/2009 22:13

Mensen, mensen dit is echt ongelofelijk. moet zeggen dat het vandaag een spannende dag was. vanaf 3 uur heb ik verschillende malen de site bezocht om te zien wie de gelukkige winnaar zou zijn. kom nu net thuis en direct de site weer bekeken. dan zie je nummer ....28 staan en dan denk je ben ik dat nu, klik op de foto en ja... dan dringt het echt door. sta helemaal te trillen. normaal, nooit geluk met spelletjes en dit keer wel.

bedankt iedereen voor de geweldige reactie,

luc, Rini en Ben ik ben sprakeloos. we nemen snel even contact op.

Stephan on 14/03/2009 23:20

gefeliciteerd Stephan met deze geweldige showa.
En luc weer bedankt voor de fijne middag.

Geerard on 14/03/2009 23:21

Stephan van harte gefeliciteerd met deze top showa , heel veel plezie er mee.

willem veldhoven interkoi on 14/03/2009 23:40

Het was weer knudde, Noëlle, met Willem II dan.

rini on 15/03/2009 01:12

Het is je van harte gegund Stephan, en ik denk van iedereen. Gelieve nog met mij contact op te nemen i.v.m. het verblijf in Japan, want ik vertrek vrijdag met Ben naar Japan. Ook ben ik enkele dagen iets moeilijker te bereiken, en zal ik misschien niet zo snel antwoorden. Reden: ik zit volop in de verhuis en mijn internetverbindingen zijn afgesloten van deze morgen. Ik moet dus vanuit een andere locatie de website bijhouden.

@Noëlle: de foto is bewerkt om Emma beter uit de foto te laten komen. Ik heb deze echter in lage resolutie bewerkt om de upload en de presentatie van de website vlotjes te laten verlopen. Ik zal de hoge resolutie foto zo snel mogelijk bewerken en je deze sturen.

luc on 15/03/2009 07:42

Stephan,van harte met je nieuwe aanwinst en veel geluk met deze prachtige verschijning.Misschien zien we hem nog eens schitteren op een show,hoop het voor je.

marco on 15/03/2009 12:18

Van harte gefeliciteerd Stephan, ze is je van harte gegund..heb nog even geduimd om 15:00 uur, maar heeft jammer genoeg niet geholpen...

Heel veel plezier met haar, keep us updated!!

groetjes,
Ton & Ingrid

Ingrid on 15/03/2009 16:43

Stephan geweldige Showa en heel veel plezier en geluk ermee.

willem on 15/03/2009 17:01

veel plezier met deze schoonheid stephan.

groet johan uit boxtel

johan on 15/03/2009 17:59

Bedankt iedereen voor de mooie reacties

stephan on 15/03/2009 18:35

Van harte gefeliciteerd met je mooie showa.
veel plezier ermee.

frans en ans on 15/03/2009 20:25