De frustatie is voorbij.

De frustatie is voorbij.Inderdaad, de frustatie is voorbij, tenminste zolang ik er niet aan denk, en ik kan nu iedere dag met volle teugen genieten.

Nu laat ik jullie ook een beetje meegenieten door middel van een 13-tal filmpjes die je nu kan zien. Zie je je Maruten showa voorbijzwemmen Paul ? Ton, zie je die prachtige kohaku meegenieten ? Die is van jou. Willy, jou destroyer neemt te veel plaats in en laat weinig ruimte voor de kleintjes. Flits, dat was de ginrin van Rody....Gerard, geweldig die showa van jou, en och, ik kan ze niet allemaal opnoemen, maar ik weet dat er nu 32 mensen nauwgezet zullen kijken op de filmpjes om hun keuze voorbij te zien flitsen :). Geniet ervan.



Momotaro showa_01
Momotaro showa_02
Momotaro showa_03
Momotaro showa_04
Momotaro showa_05
Momotaro showa_06
Momotaro showa_07
Momotaro showa_08
Momotaro showa_09
Momotaro showa_010
Momotaro showa_011
Momotaro showa_012
Momotaro showa_013

Reacties

10 reacties tot nog toe

Dit heeft niets meer met koi te maken. Dit is pure kunst.

Claudia on 12/04/2008 15:33

Dankjewel Luc, 1000 keer dankjewel. Ik heb hem gezien.

Jeanine on 12/04/2008 15:38

Mijn zaterdagmiddag is weer helemaal goed voor het eerst een vis van de foto gekocht en ik denk dat ik hier geen spijt van krijg.

bj en j on 12/04/2008 15:48

Inderdaag BJ een supermooie tancho showa. Een beeld van een koi en een plezier om naar te kijken.

luc on 12/04/2008 16:01

het zijn allemaal showa's die aan elkaar gewaagd zijn,heb ze live mogen bewonderen.en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

greetz rudy

rudy on 12/04/2008 16:29

Jahoe, in filmpje nr 13 gaat ze alle drie voorbij. Wij zitten hier gezellig te grijnzen.

Lotty en Rody

rody on 12/04/2008 17:09

Hai Luc, wat een genot om naar te kijken en ik denk dat ik een film ster heb gekocht :-) Op bijna elk filmpje is Tamora te zien... Ze lijkt wel een beetje camera g.... En ook mijn showa zie ik regelmatig voorbij komen. Wat een pracht allemaal! Ik popel om even te komen kijken!
mvg
Ton

Ton on 12/04/2008 19:11

Jaja ook ik heb me koi zien zwemmen en ziet erook goed uit.
het zijn prachtige filmpjes van deze mooie showa's.
kan ook niet wachten om ze in het echt te zien kan helaas 4 mei niet.

grt
Stefan

stefan on 12/04/2008 20:05

Het is fantastisch dat al deze koikes naar Belgie gekomen zijn. Wat een pracht en energie. En dit na zo een verschrikkelijke reis. Een pluim voor de kwaliteit van je water Luc.
De uitlaatpijp moet wel iets speciaals zijn. Alle koikes zitten eraan.
Misschien wat lekkers van SINT Rini???????

willy on 12/04/2008 20:22

We vonden het fijn dat we vanmorgen langs zijn geweest, de koi s zijn prachtig,
en zijn zeer tevreden met de koi die we gekocht hebben.
Maar jammer voor jou Luc, we ruilen hem toch maar niet hahahah...................
en het was gezellig......

Groetjes Paul en Anita

Paul on 12/04/2008 21:21