De loterij is zojuist afgesloten.

De loterij is zojuist afgesloten.Het 20ste lot is zojuist uitgeschreven en daarmee is de kans in de loterij afgesloten. Ik ben blij dat er toch zoveel enthousiasme is.

Ik zal zaterdag aanstaande 10 januari de loten klaarleggen in Arendonk en onder toeziend oog van één van de aanwezigen de loten laten controleren en tot de trekking overgaan. Ik zal dus aanwezig zijn van 14.00 tot 17.00 uur nu zaterdag.

Ik zal vandaag een mail rondsturen om de betaling te doen van het lotnummer. Dit zal in een persoonlijke mail gebeuren. Ik hoop dat iedereen zijn betaling voor zaterdag zal gedaan hebben, zodat dit niet uitgesteld hoeft te worden.

Misschien zou het ook nuttig zijn om door te geven welke koi jullie in de loterij willen zien. dit kan een aanduiding zijn om er een populaire koi uit te zoeken. Ik zou niet naar de duurste koi gaan, want ik denk dat er hiervoor niet genoeg liefhebbers zijn. Je moet er van uitgaan dat er slechts een 20-40 loten van 20-40 euro/stuk moeten uitgeschreven worden, anders wordt het lot misschien voor veel mensen te duur. Tenzij men er anders over denkt natuurlijk. Ik wil ook wel een dure koi in de loterij zetten als jullie dit wensen...

Succes voor de winnaar van de eerste loting en bedankt voor het meedoen.

Reacties

16 reacties tot nog toe

Spannend, ik hoop dat ik er prijs heb. Luc, ik zou 804018 of 804020 in de loterij hebben. Ben wel bang dat te duur is, maar anders 810060. Zen men voorkeuren.

pat on 07/01/2009 15:40

Graag showa 804020

willem on 07/01/2009 16:40

Die zou mooi zijn in je nieuwe vijver nietwaar, Willem ?

luc on 07/01/2009 16:48

Luc,was zo enthousiast dat ik je zit te mailen terwijl de loterij al gesloten is .Sorry hoor.

marco on 07/01/2009 17:32

Luc.ik dacht aan de shiro 810026 lijkt me wel een geschikte voor bij mij.

marco on 07/01/2009 17:40

Marco, shiro 810026 is inderdaad een prachtige vrouwelijke shiro, maar ik denk iets te duur voor een loterij. Ik zou dan 52 kandidaten moeten kunnen ronstelen van 50 euro per lot, en dat is iets te veel verlangd denk ik, zelfs voor mij. Maar ik sta er graag voor open en wil eventueel nog een geste doen.

luc on 07/01/2009 17:56

Een hele mooie Luc !!!!

willem on 07/01/2009 18:18

als het om een sanke of kohaku gaat doe ik ook mee!!!!
maar dit is ook een hele mooie tancho!!!
hopenlijk zal die straks in een mooie vijver zitten.

Paul Zegveld on 07/01/2009 19:05

Wat een succes! Gefeliciteerd met deze mooie actie.
Als ik het zou mogen zeggen denk ik dat de 804 serie showa's een mooi volgend project zou kunnen zijn.
Dan kun je met een redelijke inzet een top showa verloten... Kijken of er inderdaad nog meer interesse is in dit soort actie's. Als je inderdaad gaat inzetten op duurdere vissen moeten er of veel meer loten verkocht worden (wat de kans om te winnen kleiner maakt) of de loten veel duurder gemaakt worden wat dan weer minder interessant kan zijn... Maar ik vind zeker dat er een vervolg op gemaakt moet worden. Ik ben benieuwd!
mvg
Ton

Ton on 07/01/2009 21:27

Hoi Luc
Eerst de beste wensen,en wat een leuke actie.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een koi van 2000,- tot 3000,- euro,
met zo,n 20 tot 30 loten,bedenk dan wel dat je voor slechts 100.- euro
een echte topkoi kunt bezitten.
Ik zou zeker 1 of meer loten kopen (afhankelijk van de aangeboden koi)
Hoe denken jullie hierover? En jij Luc ?
Het blijft een gokje, maar wel een die grote gevolgen en veel plezier kan brengen.Benieuwd naar de reacties!
Groeten Bart

bart on 07/01/2009 22:13

Ik zal ook gaan voor de showa nummer 804020.

Jurian de Grip on 08/01/2009 07:20

Als ik het dan toch voor het zeggen zou hebben, ga'k ook voor showa 804020, met als voorstel 25 loten van 50 euro. Heb je nog altijd 4% kans met 1lot. Doen Luc.

Arnold on 08/01/2009 07:33

We hebben deze tancho deze morgen nog eens goed bekeken, en geloof me, Jerommeke is er niets bij, en groeien doet ie als de beste. Een hele goede tancho voor diegene die hem wint.

luc on 08/01/2009 13:31

Vanmorgen even bij Luc gaan kijken.
De tancho van de loting zag er fantastisch uit.mooi wit een goede body en onderhuids kun je al een beetje sumi ontdekken.
Bij de kleine shiro,s kijken is elke keer weer een genot.Voor de liefhebbers zou ik willen zeggen ga in Arendonk eens kijken naar shiro 810045 en 810054.Ik heb ze vanmorgen goed bekeken, maar deze twee zijn toch wel zeer positief aan het ontwikkelen.

Ben Doorakkers on 08/01/2009 13:52

Moet jij niet werken? Zeker vorst verlet :-)

Ton on 08/01/2009 15:52

Ja Ton,ik wou eigenlijk aan mijn winterslaap beginnen, maar kan de koi in Arendonk niet missen.

Ben Doorakkers on 08/01/2009 16:03