Mijn pijp is bijna uit.

Mijn pijp is bijna uit.Ik ga niet te veel tekst verzinnen, want zoals hierboven vermeld....mijn pijpje is bijna uit.

De koi zijn goed aangekomen. Ik had gelukkig zo wat de beste hulp die ik me maar kan wensen. Nadat we de waterwaardes op elkaar hadden afgestemd, hebben we systematisch de koi in de vijvers gedaan. Ik wil van deze gelegenheid toch gebruik maken om mijn helpers te bedanken, met name Rudy, Ben, Rini, Frank, en vooral mijn tategoi Lisse. Niet vergeten mijn vrouw voor al het lekkers dat we ondertussen voorgeschoteld kregen.

Op het laatst kreeg op nog een prachtig cadeau op de koop toe: het laatste exemplaar van "nishikigoi, een waaier van kleuren" van Louis van Reusel. Met deze hartelijk bedankt Ben, hier ben ik heel blij mee.

Ik heb een 50-tal foto's opgeladen, dus geniet er maar van.

Meer afbeeldingen

Reacties

8 reacties tot nog toe

Dat is echt mooi Luc nu lekker pilsje pakken,slapen en morgen de hele dag gaan zitten kijken ,genieten en trots zijn op alles wat je voor elkaar hebt gekregen vanaf de dag dat ik bij je was(begin metselen) tot nu geweldig complimenten .

groeten Willem.

Willem on 01/11/2007 21:44

Hey Luc, we zijn blij dat alles goed is aangekomen. Erg leuk want onze Tancho staat op twee foto's :)

tot spoedig,

gr


Lotty en Rody

Rody on 01/11/2007 22:05

hoi luc ben net thuis van men werk ik vond het spijtig dat ik er niet bij kon zijn vandaag het ziet er geweldig uit allemaal maar ik zag op foto 39 dat je een simpele oplossing had voor de koi te scheppen gewoon de panelen opozij schuiven slim zit de koimix er ook al bij dan kom ik zeker morgen groetjes marco

marco on 01/11/2007 23:24

Luc, zo te zien zijn alle koi in goede conditie en heelhuids aangekomen, is toch altijd weer een opluchting, nu maar even genieten van ze, heb je verdiend, en als je pijp bijna uit is, steek je toch een nieuwe op........!
Bij zoveel mooie exemplaren krijg je vanzelf nieuwe energie.....denk ik zo

Wanneer is er een open weekend of kijkdag en anders bel ik je wel even op voor een afspraak binnenkort.

gr,
Ton & Ingrid

Ingrid on 02/11/2007 08:09

Aan Ton en Ingrid. Op dit ogenblik ga ik nog even verder werken met mijn verbouwingen. Dit zal nog een hele tijd in beslag nemen. Maar iedereen is altijd welkom om vrijblijvend te komen kijken. Ik heb wel beslist om geen koi te scheppen of te bowlen voor de eerstkomende maanden. Ik wil ze volledig tot rust laten komen. Indien er toch mensen zijn die een aankoop willen doen, mag er enkel gebowled worden om de koi een laatste final check te geven, maar de verkoop moet dan al rond zijn. Hij kan dan nog enkel gecancelled worden als de koi iets zou mankeren. Ik hoop dat alle echte koiliefhebbers hier begrip voor kunnen opbrengen....

luc on 02/11/2007 08:42

Luc,

ik denk dat elke koiliefhebber dit begrijpt...iedereen wil het beste voor zijn/haar vissen! en dat is een poosje rust voordat ze gebowled worden!
ook goed te horen dat mijn doitsu zo succesvol is!

Interkoi Zwolle on 02/11/2007 09:21

Hai Luc,
Wat een prachtige serie foto's weer! Vooral de foto 48 met Rini vind ik persoonlijk erg mooi :-). Ziet er heel goed uit, de nieuwe layout is prachtig zo!
mvg
Ton

Ton Janssens on 02/11/2007 11:47

Het was voor mij niet de eerste keer dat ik aanwezig was bij binnenkomst van
koi .
Maar het was wel de eerste keer dat ik de binnenkomst van deze kwalitijd heb meegemaakt.
Je hebt geen goede ogen nodig om dit te zien ,gewoon enorm.
Het was mij een voorrecht om deze dag met Rini en Luc te beleven.
De kohaku van Rini was wel het hoogtepunt ik ben niet makkelijk stil te krijgen maar bij het zien van deze koi stokt je adem toch wel even.
Tevens had Rini het grote karperboek voor mij gesigneert dat ik al een groot aantal jaren in bezit heb mijn dank hiervoor.
Om deze dag samen te vatten in een woord FANTASTISCH .

Groetjes Ben

Ben on 02/11/2007 19:47