3 Mei wordt de dag

3 Mei wordt de dagGisteren ben ik gaan eten met Rini bij "den Argentijn" en hebben we besloten om een jaarlijks wederkerende traditie in te bouwen bij Interkoi, namelijk de bbq.

Omdat 4 mei verleden jaar een supergeslaagde dag was, vonden we het niet meer als terecht dat we dezelfde zondag in ere houden, en zal het 3 mei 2009 worden.

Wat staat er op het programma ?
Hierover moet ik nog even goed nadenken. Het zal in principe dezelfde uitvoering worden als de 1ste editie, maar in de loop van de volgende weken zullen er verschillende voorstellen overwogen en voorgesteld worden. De reden om het u al bekend te maken is om je in de gelegenheid te stellen om 3 mei al in je kalender aan te duiden.

Den Argentijn, een aanrader ?
Vraag het maar aan Rini, de snoeper. Het is één van de weinige plaatsen waar je Kobe biefsteak en Black Angus beef kan eten, en ik kan je verzekeren dat het de moeite is. We hebben Gamba's met look als voorgerecht gegeten, onvoorstelbaar lekker, en daarna een beefje van 400 gram om een puntje aan te zuigen, niet alleen zacht, maar vooral een geweldige smaak. Geloof je het niet ? Nodig ons dan maar eens uit, we zullen je de weg wel wijzen naar "Den argentijn"


Meer afbeeldingen

Reacties

9 reacties tot nog toe

Staat genoteerd! En laten we ook maar hopen om dat mooie weer waar de Kempen om bekend staan! Ik heb er zin in................ :-)

Ton on 31/01/2009 10:24

Dit wil ik voor geen geld missen. Ben weer ontzettend benieuwd naar de aanbiedingen. Zoals altijd de moeite waard en vooral betrouwbaar. Ik zal er zijn Luc en Rini.

johan on 31/01/2009 12:15

De showa's van verleden jaar waren super, de kohaku weergaloos, maar wat je nu hebt op de kop kunnen tikken is weeral dat stapje hoger. Gegarandeerd vrouwelijk is een heftige investering, ik hoop dat de prijs nog wat meevalt.

Frans on 31/01/2009 12:16

Hier pas ik mijn agenda graag voor aan .
Kijk er al naar uit .

Marcel on 31/01/2009 12:19

@Frans, we doen het in stapjes. We willen hoge kwaliteit, en we bouwen stilaan aan hetgeen we voor ogen hebben. Inderdaad is de 32 reeks een serieuze investering, maar ik denk een doordachte. De prijzen zullen NIET tegenvallen. Ik wil ze eerst goed bekijken en ze vermoedelijk indelen in categoriën. Ik zal ze nog eens samen met Rini en Ben goed bekijken, en wat nog extra is...ik denk dat ik hard genoeg geweest ben in de onderhandelingen om er 10 te kunnen laten blijven voor de mudpond. Het is nog niet volledig rond, maar ik denk dat ik het rondkrijg. Zo gauw ik terug ben uit vakantie ga ik eraan werken.

luc on 31/01/2009 12:20

Luc, Rini en Ben wij zullen hier absoluut weer bij aanwezig zijn. leuk initiatief om hier een jaarlijks terugkerend fenomeen van te maken.

staat in de agenda genoteerd.

Groeten Stephan en Joyce.

Ps. Luc alvast een fijne vakantie toegewenst.

Stephan on 31/01/2009 14:05

Datum staat genoteerd. Daarbij ben ik ook nieuwsgierig naar de 32 vrouwtjes.
Maar geniet eerst ten volle van de prachtige vakantie.

willy on 31/01/2009 15:46

Hallo Luc, de datum staat genoteerd,laten ons weer graag verwennen.
maar wij zijn allereerst zeer benieuwd naar de koi

Geerardf on 31/01/2009 19:32

Hoi Luc, hartelijk dank voor het originele en sympathieke aanbod. Als rasechte Bourgondiër zal ik die dag - bij leven en welzijn - zeker niet op het appel ontbreken, niet alleen voor de BBQ maar ook uit nieuwsgierigheid naar de aanbiedingen die ons dan te wachten staan. Wat mij betreft is het aftellen naar 3 mei vandaag begonnen . . .
Terloops: met veel belangstelling ook de website van Den Argentijn bezocht, en ik moet toegeven, het water kwam mij al in de mond; dat ga ik zo niet laten!

En wat die vrouwelijke bende van 32 betreft, je weet intussen dat ik er als de kippen bij wil zijn, dus . . . laat de foto's en filmpjes maar komen en laat Ben zich standby houden.

Geniet ten volle van uw vakantie (maar dat zal wel geen probleem zijn zeker?).
Groetjes en tot ziens.

Martin on 31/01/2009 23:18