De waag je kans dagen, nu zaterdag en zondag.

De waag je kans dagen, nu zaterdag en zondag.Zaterdag zal ik open zijn van 11.00 uur tot 16.00 uur, en zondag zal ik speciaal open doen van 10.00 uur tot 14.00 uur.

Tijdens deze 2 dagen mag je gebruik maken van de "waag je kans" aanbieding waar ik zondag mee zal stoppen. Ondertussen zijn er al enkele biedingen binnengekomen per mail, maar misschien is het gepast om persoonlijk langs te komen en eventueel "je kans te wagen." De "waag je kans" formule is van toepassing op ALLE koi die op dit ogenblik nog in Arendonk zitten.

Ik heb ondertussen ook 6 tickets ontvangen voor de show in Arcen, geschonken door Rudy. Hij had ze opgestuurd met een briefje erbij (zie bijgevoegde foto). De tickets geven recht op een korting van 4 euro op een ticket voor volwassenen.

Al wie hier graag gebruikt van maakt, moet ze eventjes komen ophalen in Arendonk. Ik ga geen tickets opzij leggen of opsturen, iemand die ze graag heeft, moet maar even langskomen.Voor wie Rudy niet moest kennen, ik heb er een foto van bijgedaan.

Voor wie nog niet op de hoogte is van de komende show in Arcen ? Deze wordt gehouden op vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 augustus. In ieder geval, dikke merci voor de moeite Rudy, ik hoop dat ik er enkele mensen blij mee kan maken.


Reacties

12 reacties tot nog toe

Aha, eindelijk steekt onze Rudy zijn kop nog eens boven water!
Lang geleden dat we van jou nog iets gehoord of gezien hadden Rudy; sommigen onder ons vreesden al het ergste, maar gelukkig niet dus.

In elk geval een mooie geste, het doorgeven aan andere gegadigden van die kortingsbonnen voor de show in Arcen. Maar afgaande op uw bijkomend briefje aan Luc betekent dit blijkbaar ook dat jij zelf niet naar die show gaat!?
Jammer maar helaas, daar ga je achteraf misschien nog spijt van krijgen (???), tenzij het natuurlijk zo is dat je die dagen net met weldoende vakantie bent in het buitenland.

P.S. Als ik die bijgaande foto's van jou zo even op een rijtje zet, dan vind ik dat je er elk jaar een beetje jonger uitziet :-). Waar gaat dat eindigen?

Martin on 08/08/2013 13:15

Ik heb ook nog 4 kortingskaartjes voor Arcen over. Af te halen in Bladel.

Tom on 08/08/2013 14:06

Ze kunnen beter de prijs dadelijk -4 euro zetten. Maar ja, mensen trappen er altijd in he.

Toon on 08/08/2013 14:40

Tja, wat wil je Toon, de meeste mensen en zeker koikichi zijn oerdom nietwaar (behalve jij en ik dan, wel te verstaan).
En waar trappen die volgens jou dan altijd in???

Martin on 08/08/2013 16:17

Dat ze de prijzen hoog genoeg zetten, en als ze een promotie zien, denken ze dat ze het gouden kalf hebben gewonnen. Als er maar korting zoveel of zoveel bijstaat. Dat die er eerst bijgeteld is zouden ze toch zelf wel kunnen begrijpen nietwaar.

Toon on 08/08/2013 18:19

Mij kost het niets .... ik blijf thuis :) . enkele jaren overslaan en dan kijken of er iets veranderd is .

johan on 08/08/2013 18:50

Ik heb een VIP kaart maar ik ben ook benieuwd of ik dan ook een VIP BEHANDELING krijg hehe . grtjs

paul on 08/08/2013 19:20

Oeps...Luc en kortingkaarten verstrekken van de NVN koishow.
Als dat maar geen gezeik word ?!
Beginnen ze weer oude Taniquichi 's uit de sloot te halen.
Dat die prijzen winnen tegenwoordig op koishow's hebben ze geloof ik niet in de gaten.
Welke Taniquichi ? Dat weet Martin wel....want die is niet oerdom!

Sorry Martin kon het niet laten. Maar je mag altijd terug pesten he!

Gr.Jack.

jack on 08/08/2013 19:52

@ Toon,
"Right said Fred", naar de gelijknamige popgroep als ik me niet vergis.

@ Johan,
Je hebt groot ongelijk, zo zal achteraf blijken, maar het zij je vergeven.

@Paul,
Jij een VIP kaart verdomme, van wie gekregen, en waarom ik dan ook niet? Ben jij dan zoveel beter dan ik misschien :-) ? Knarsetanden!

@ Jack,
Ik ben niet zeker of ik je wel goed kan volgen: waarom zou dat gezeik worden, en wat hebben die Taniguchi's dan wel met die kortingkaarten te maken? Please tell me.
Maar je terug pesten doe ik maar al te graag. De Taniguchi kohaku die jij bedoelt was simpelweg niet meer dan een toevalstreffer op een onbenullige koishow, een zwaar overroepen zogezegde kashira, waarbij de juryleden bovendien stront in de ogen hadden en er ik weet niet wat in gezien hadden; net zoals trouwens die illustere maar afvallige "Hollandse Witte" tot op heden nog altijd meent te moeten doen en volhardt in de spreekwoordelijke boosheid (van de (koi)wijsheid in pacht te hebben).
De toekomst zal evenwel uitwijzen dat ik daarentegen geen stront in de ogen had. Afschrijven die kohaku, en daarmee basta!
Zie maar dat je naar de show in Arcen komt, daar zal ander geweld te zien zijn en zouden ze om de bewuste Taniguchi kohaku eens meewarig lachen . . . net zoals ik doe.

Sorry voor de mensen die van deze reactie aan Jack geen snars begrijpen, maar ik ga er niet meer over verklappen.

Martin on 08/08/2013 22:11

@ Martin , het verband leg ik je wel uit op Arcen.
Ben daar waarschijnlijk op Zondag !

jack on 09/08/2013 10:22

Waarom heb ik ongelijk Martin ? Normaal krijg ik met mijn lidkaart ieder jaar vermindering op de show . Dit jaar geen lidkaart gekregen , maar stoort mij niet.
Het boeit mij gewoon totaal niet meer die shows . Misschien in de toekomst ..

Johan on 09/08/2013 20:25

Ergens kan ik wel begrip opbrengen voor uw standpunt Johan, maar de wonderen (of beter gezegd verrassingen ?) zijn de wereld nog niet uit!

Martin on 10/08/2013 00:44