Het zal je showa maar zijn.

Het zal je showa maar zijn.Niet geschoten is altijd mis, zo zullen meerdere mensen er over gedacht hebben, want het promotieprogramma miste zijn doel niet.

Deze showa van Momotaro heeft nu alles in handen om het "te maken". Rond de 61 cm, gebouwd om te groeien, huidkwaliteit waar je een zonnebril bij nodig hebt, opkomend sumi Momotaro eigen, een patroon om van te smullen, wat wil je nog meer ? Een zacht prijsje zul je zeggen, maar dat heeft ze al.

Is het overdreven wat ik zeg ? Neen hoor, ik zal deze binnen enkele jaren nog wel eens laten zien als de omstandigheden het toelaten. Tevens staan er enkele grootheden in optie, want de meeste mensen willen hun kans toch niet voorbij zien gaan. Ze hebben de nodige tijd nu om tot een beslissing te komen.

Het was al een tijdje geleden, maar ik had nog enkele karashigoi van verleden jaar zitten. Deze zijn nu nisai, en omdat de interesse door het overaanbod niet stilgevallen is, was de tijd gekomen om deze nog even te bowlen. Ik heb er nog een 5-tal stuks, en het is misschien nu toch een goede gelegenheid om ze aan te kopen. Het blijven sportieve en spontane koi, die geroepen zijn om de meute mee te trekken.

Denk eraan, volgende week zaterdag is het gesloten. Ik trek er een tijdje tussenuit. Ik heb enkele nieuwsitems in de wachtrij staan, en zal proberen regelmatig iets te posten. Als er vragen zijn, kan je deze altijd mailen, je zal altijd een antwoord krijgen.

Reacties

15 reacties tot nog toe

Ja watte,wat was dat voor een sukkelaar in die gezinswagen

Johan on 05/08/2012 08:04

Mooie vissen! Die zwarte go-cart.... lijkt me wel eens lekker om even de V12 te laten brullen...

Arjan on 05/08/2012 08:06

Showa is inderdaad een mooi beestje, maar geef mij toch maar dat zwarte speeltje die vind toch nog net iets mooier ! Wat een vette bak !

Ray on 05/08/2012 09:05

En Martin, dat is andere koek dan uw bmw-ke hè!

kurt on 05/08/2012 10:30

Toch handig wat centen in de broekzak, kan je overal vlug naar toe gaan.
Hij pakt niet alleen de promotie mee, maar ook een geweldige showa.
Proficiat zou ik zeggen, nu maar wachten wanneer de mako kohaku in de promotie komt, kan je V12 nog eens laten gaan.

Marcel D on 05/08/2012 11:32

Die zwarte Ferrari is naar het zo lijkt een 458 .
De opvolger van de beroemde F430. Dat was pas wat....
De moter in de 458 is een V8,4.5 ltr,en rond de 565 pk,indrukwekkend koppel van 540 nm.
Als je de KG/PK omrekend met de M1 van Martin,in combinatie met het
heerlijke Belgische asfalt,geef mij dan maar een M1.
Als je elke dag Deutsche autobahn treft,dan liever een 458.

Gr.Jack.

jack on 05/08/2012 11:46

ik heb ooit een geit gehad...heerlijk rondtoeren...

luc on 05/08/2012 12:01

Luc,dierenbeul .ocharme da geitje

Johan on 05/08/2012 12:31

Prachtige vis, je zal hem maar in je vijver hebben zwemmen

leo on 06/08/2012 09:20

Goed opmerkingsvermogen Jack (perso nummerplaat blijkbaar), een F458 Italia inderdaad, ook te herkennen aan de driedubbele uitlaat in het midden. Correcte weergave van motorparameters ook (een V8, Arjan en Marcel, geen V12), behalve wat betreft het vermogen: dit is nog een ietsje hoger, nl. 570 pk.
Kostprijs: een kleine 200.000 euro . . . of minstens 4 keer een All Japan GC . . . maar geef mij dan toch maar zo'n F-beest!

@ Kurt: ik kan je natuurlijk geen ongelijk geven, maar ik wil toch even de volgende opmerkingen meegeven:
° voor bijna 4 keer meer geld heeft de F458 niet eens het dubbele van de pk's van mijn BMW 1M Coupé, nogal pover hé
° moest ik de voorbije jaren niet zoveel dure (kwaliteits)koi gekocht hebben bij Interkoi, dan zou ik vandaag - mij zelf kennende - allicht met een minstens even formidabele machine rondrijden als die Duitser (van wie ik mij overigens wel afvraag wat voor koi hij zwemmen heeft . . . )
° andere koek dan mijn BMW-ke zoals je zegt, allicht wel . . . , maar ik wil met jou altijd wel eens een ritje doen om je de power en de capaciteiten van mijn beestje duidelijk te maken; denk dat je ervan zou verschieten
° en ten slotte, met wat voor geweld tuf jij zoal rond in het dagelijks leven, is dat dan zoveel indrukwekkender misschien? :-)

Martin on 06/08/2012 11:54

hmmm V8 5.2 ltr heb gehad wel eens waar geen Ferrari.... Het geluid was goed..het vermogen... viel tegen. Ik ben de koppel van een diesel gewend...
maar gok dat de BMW van Martin aardig richting de 400NM koppel zal gaan.
Onder de 5 sec naar de 100 is toch niet slecht!! Martin ook wil wel eens met jou mee toeren....

Arjan on 06/08/2012 14:18

boven verwachting 450 Nm!

Arjan on 06/08/2012 14:32

@ Beste Martin, Kwist dat ik terug reactie ging krijgen van u, hier raak ik een gevoelige snaar... mijn werk wagen is zeker niet mis, een nissan navarra pick-up 190 pk -V6 is niet mis om rond te bollen. Mijn vrouwke daar in tegen rijd nu met nen spiksplinter nieuwe audi A6 allroad TDI 3.0L 560nm V6. Van 0 naar 100 in 5.6 luttele seconden!! Wat een beest! Duw èèns op zijnen staart en da moteurke grolt heel, heel leuk... en dat voor nen diesel!


kurt on 06/08/2012 22:00

Ik wil jullie wegentaks en verzekeringen niet betalen zenne ! ;-)
(met zo'n wagens rijden daarentegen...)

Jeroen on 09/08/2012 20:18

Ik weet niet hoe het in Belgie zit met de fiscale pk´s maar in Nederland betaal je gewoon altijd te veel.

Arjan on 09/08/2012 21:43